Ja is een grijze. ligt in de vitrine gelijk als je de deur binnenkomt.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:28 schreef Hollandia2 het volgende:
originele grijze? Ik heb een x bij replay in den bosch de imitatie zwarte gekocht, en die is zo ontzettend slecht. Bij de kleinste beweging van de controller komt er op het scherm te staan Please connect dualshock blablabla
Lezen zou wel makkelijk zijn voordat je reageert, een stukje hierboven staat dat de imitatie erg slecht reageerde dus vandaar liever een originelequote:Op zondag 5 februari 2006 20:00 schreef Markster het volgende:
Waarom perse originele![]()
www.futuremax.nl
Ow sorry niet gezienquote:Op maandag 6 februari 2006 08:24 schreef Icemen het volgende:
[..]
Lezen zou wel makkelijk zijn voordat je reageert, een stukje hierboven staat dat de imitatie erg slecht reageerde dus vandaar liever een originele![]()
hmm ik weet niet, ik ga eerst even morgen bij replay kijken in den boschquote:Op zondag 5 februari 2006 19:56 schreef Kakakoka het volgende:
Ik heb van die dingen liggen hier. Weet alleen zo niet welke kleur, moet ik ff nakijken.
2 stuks, zeg maar wat je ervoor over hebt.
Edit: heb even gekeken, ze zijn wel grijs, zie alleen geen Sony logo oid (als dat er uberhaupt wel op hoort te staan).
badanktquote:Op zondag 5 februari 2006 18:46 schreef Icemen het volgende:
[..]
Ja is een grijze. ligt in de vitrine gelijk als je de deur binnenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |