.. die begint me een partij te blaffen tegen onze tekkel ..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar.. blafte die hond nou![]()
heb jij dat vak ooit gedaan danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:50 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
.. die begint me een partij te blaffen tegen onze tekkel ..
Lezen is ook een vak![]()
oeh sterk, daar heeft hij vast niet van terugquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Je kon toch tege je neefje zeggen dat die hem niet moest aaien?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:59 schreef Sjengdanny het volgende:
Je kon toch tege je neefje zeggen dat die hem niet moest aaien?
Een hond die een kind bijt, en ook niet meteen loslaat (hij moest eerst trappen) mag van mij een spuitjequote:
Hehe,natuurlijk is het hardtsikke fout als een hond een kind grijpt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:10 schreef paddy het volgende:
[..]
Een hond die een kind bijt, en ook niet meteen loslaat (hij moest eerst trappen) mag van mij een spuitje
Hij is 6quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Maar kinderen moeten vreemde honden nooit aaien,en al helemaal niet als ze al dreigend blaffen.![]()
Mooi zo! Beterschap danquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Hij is 6
Update: Tetanus gekregen en een stoer kleurenverband.
Alweer zo'n nepverhaal? het wordt saai!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef sr_firewire het volgende:
Kennen jullie dat spreekwoord ? Welke idioot heeft dat in godsnaam bedacht...![]()
![]()
Ging net even onze eigen hond uitlaten met mijn neefje van 6. Komt er opeens een grote herder aangelopen die niet aangelijnd zit en die begint me een partij te blaffen tegen onze tekkel. Ik zo wtf ! wtf ! wtf ! Maar mijn neefje rende ernatoe om hem te aaien, wat doet dat stuk vreten ( die hond dan ), bijt ie mijn neefje in zijn arm![]()
Ik hem keihard schuppen totdat ie losliet( de hond dan ), maar nergens een baas te zien.....
Nu is mijn ma met hem ( mijn neefje dan ) naar de Eerste Hulp toe.
1: Waarom zijn niet alle kuthonden aangelijnd ?![]()
2: Als ik die eigenaar tegenkon schup ik um helemaal verrot![]()
![]()
Oei, niet zo best dat je neefje tetanus heeft gekregen. Das flink gevaarlijk!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef sr_firewire het volgende:
Hij is 6
Update: Tetanus gekregen en een stoer kleurenverband.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:33 schreef sr_firewire het volgende:
Ik hem keihard schuppen totdat ie losliet( de hond dan )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |