250quote:
tis geen standaard tele hoor die is idd 250 waard, tis een duurdere serie, speelt klinkt bijna beter dat een standard americanquote:
Ik probeer de onzin-biedingen even voor te zijn... Ik neem aan dat we vanaf dit bedrag pas enigszins serieus bezig kunnen zijn: Game on!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:02 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
tis geen standaard tele hoor die is idd 250 waard, tis een duurdere serie, speelt klinkt bijna beter dat een standard american
ja ik weet het, maarja dat zijn verkoop praatjes zodat ik af kan dingen,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik probeer de onzin-biedingen even voor te zijn... Ik neem aan dat we vanaf dit bedrag pas enigszins serieus bezig kunnen zijn: Game on!
(550 is overigens wel wat veel, ik zou wel interesse hebben, maar dan niet voor die prijs. Voorlopig houd ik gewoon je topic in de gaten)
Nou, mocht ik in aanmerking komen voor de gitaar, dan is dat niet voor 550...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja ik weet het, maarja dat zijn verkoop praatjes zodat ik af kan dingen,
het liefst een amerikaanse, als het kan een sunburst!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:31 schreef TeleluvR het volgende:
Maar zonder gekheid, in hoeverre valt er over de prijs te praten? Wat voor strat zou je eventueel zoeken?
agh ja, misschien moet ik ook maar mijn standaard tele verkopen!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:51 schreef TeleluvR het volgende:
Ok. Laatste reactie van mij, voor ik je topic volspam.
Ik verklaar je hardstikke voor gek dat je een goede tele verkoopt om een strat te kopen, maar dat terzijde. Zo'n tele vind je hoogstwaarschijnlijk nooit meer!
Persoonlijk vind ik je prijs wat te hoog en 'helaas' heb ik net een Godin Acousticaster gekocht, waardoor de financien het even niet toelaten om een hoger bod te doen!
Ja, maar deze vind ik veel toffer, mede door de bruikbaarheid van de humbucker...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
agh ja, misschien moet ik ook maar mijn standaard tele verkopen!!
daar nog belang bij ??
ja idd!! maar die standaar die ik denk ik voor 350 weg staat ook al advertentiequote:Op zaterdag 7 januari 2006 14:56 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar deze vind ik veel toffer, mede door de bruikbaarheid van de humbucker...
Heb je zelf geen voorkeur voor de een of de andere?
Persoonlijk zou ik deze houden en de standard verkopen! Dan houd je samen met een strat meer diversiteit over!
neej moet ik je ook teleurstellen want ik heb zojuist een amerikaanse strat uit '97 gekocht!!! nah gereserveerd, ga ik eind volgende week kopen!!!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:38 schreef Svyatagor het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit.
Ik heb op zich wel interesse maar even geen geld![]()
Tenzij ik mijn Amerikaanse sunburst Strat te ruil zou aanbieden natuurlijk![]()
![]()
Hmm. Ik weet niet of ik dat zou willen...
idd moet je er snel bij zijn!!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:35 schreef vinge het volgende:
ranzig geyle gitaar dit man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |