quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:05 schreef PAA-053 het volgende:
Ik heb geen werk.
Voordeel van in de horeca werken is dat je niks uit geeft op zo'n avondquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:07 schreef the900 het volgende:
Ja. Gezellig kletsen met het barpersoneel of mensen op de dansvloer, af en toe glazen spoelen, fotootjes maken van dronken dansende mensen. Erg leuk.
Ook toffe collega's
Ik heb geen werk.
Ik heb geen werk.
Ik heb geen werk.
Klinkt leuk! Hoe ben je daar gekomen dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:25 schreef zillah666 het volgende:
jep![]()
Ik werk in het wonderlab van het grootste science center van NL. Dit is een plaats waar bezoekers (voornamelijk kinderen) zelf scheikunde proeven kunnen doen, en dat mag ik begeleiden. Erg leuk dus...![]()
Een beetje kids enthousiast maken voor scheikunde en andere (beta) wetenschap gerelateerde dingen.![]()
Eerst heb ik daar een tijdje stage gelopen, en zo ben ik blijven plakken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:29 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Klinkt leuk! Hoe ben je daar gekomen dan?
Ik ben net zo goed in Scheikunde als mijn 3-jarige buurjongetjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:34 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Eerst heb ik daar een tijdje stage gelopen, en zo ben ik blijven plakken.
Maar ze zoeken vaak genoeg mensen, dus je kan er vast ook wel op de gewone manier binnenkomen. (mocht je interesse hebben; de advertenties staan meestal op internet (www.e-nemo.nl))
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |