Waar woon je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Euniv het volgende:
Het vinyl virus heeft mij sinds kort te pakken...![]()
Ik vind het leuk om aan platenspelers te knutselen.
Ik ben daarom op zoek naar een (oude) platenspeler uit de jaren 70 of 80. Bv een Thorens, Dual, Sony, etc... Heb je nog wat op zolder liggen (of je ouders) wat de moeite waard is, dan neem ik het graag over. Hoeft niet gratis, afh van type, staat, etc, wel ik er best wat voor geven.
Mijn mail adres: pstd (appestaart) casema.nl
Ja, Technics is bekend uit de DJ wereld. Overigens ben ik niet van plan om er mee te scratchen hoorquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:45 schreef punkjunk het volgende:
ik zou gaan voor een Technics, zeer goed merk. heb em zelf ook. werd destijds als eerste gebruikt om te scratsen enzosucces verder
dat doe ik ook nietquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:20 schreef Euniv het volgende:
[..]
Ja, Technics is bekend uit de DJ wereld. Overigens ben ik niet van plan om er mee te scratchen hoor
Waar is ie op te halen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:37 schreef Tasma het volgende:
nog niets bekend? flikker hem namelijk deze week weg, 10 euro halen of hij gaat naar de kringloop oid.
Uden, noord brabant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:01 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
[..]
Waar is ie op te halen?
Weggooien is namelijk zonde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |