Ja, maar buiten dat...heb je ook iets inhoudelijks te melden naar aanleiding van mijn post?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:21 schreef Chriz2k het volgende:
Raar ventje ben jij!
Dat ik niet dood wil.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:23 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ja, maar buiten dat...heb je ook iets inhoudelijks te melden naar aanleiding van mijn post?
hobbelen hier idd wat triangeljosti's op Fok! die in aanmerking komen voor postnatale abortusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:17 schreef Magistic het volgende:
[...]
Ah een mede arborteerderquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
hobbelen hier idd wat triangeljosti's op Fok! die in aanmerking komen voor postnatale abortus![]()
Mijn voorkeur gaat uit naar sujetten die op opgevoerde vibratoren rond knorrenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:26 schreef Magistic het volgende:
[..]
Ah een mede arborteerderIk wist wel dat ik hier niet alleen in stond!
Why stop there?quote:
Ja, dit was ook een knelpunt in mijn plan. Maar aangezien ik zelf 21 jaar ben en niet graag in de gevarenzone terecht wil komen heb ik besloten het op 18 jaar te houden. Maar misschien kunnen wij deze regel uitrekken tot: "Iedereen met het denkvermogen van een 18 jarige en lager".quote:
lol, verkapte doodverwensing?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:30 schreef Magistic het volgende:
Maikuuul
Kan er niet één topic uit halen, het is namelijk allemaal bagger.
Je vindt die gast geniaal, maar je wilt hem arborteren?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:02 schreef no1uknow het volgende:
Het was dan ook wel 1 van de mindere topics van mij.
Tevens ben ik een voorstander van postnatale abortus bij Maikuuul.
Geniaal die gast![]()
Hij is zo geniaal dat hij een postanale abortus moet krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:18 schreef Magistic het volgende:
[..]
Je vindt die gast geniaal, maar je wilt hem arborteren?
Weet je überhaupt wel wat een postnatale abortus is?![]()
hij probeert cool te zijn.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:18 schreef Magistic het volgende:
[..]
Je vindt die gast geniaal, maar je wilt hem arborteren?
Weet je überhaupt wel wat een postnatale abortus is?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |