Ik heb inderdaad een kaartje voor Bloemendaalquote:Op dinsdag 21 april 2009 21:01 schreef zwareshag het volgende:
[..]
Zelfde dag ook in Bloemendaal.
Ik ga gerust in m'n eentje naar zo'n concert, zo ben ik ook alleen naar de Effenaar geweest, alleen even een geschikte slaapplek vinden in de buurt daar.
CocoRosie is voor mij een blijver. Ten tijde van Ghosthorse ontdekt, en nog regelmatig luister ik ernaar. En zoals wel bij meer van mijn muzikale helden, bijv. Devendra, is het voor mij zo dat als ik uitgeluisterd raak op de muziek, de personen erachter mij blijven fascineren.
Concert staat in z'n geheel online.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:40 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een kaartje voor BloemendaalEn ik ga dus gewoon, ik heb besloten me niet te laten weerhouden door de kans dat ik misschien alleen ga
Oeh, een nieuw album, die moet ik luisteren.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 16:01 schreef methodmich het volgende:
Potverdorie jongens, de nieuwe is toch wel weer goed hoor!!
Had ik maar twee van die zusjes.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:25 schreef Z het volgende:
Jullie laten je weer in de maling nemen mannen! Ik denk dat het een soort Stockholm Syndroom is. Gegijzeld door CocoRosie.
http://frontpage.fok.nl/review/412831/1/1/50/concert-cocorosie-in-de-melkweg.htmlquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:36 schreef methodmich het volgende:
En hoe was het deze keer geweest thijs of ben je niet geweest?
Ik vind hem ook heel mooiquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:31 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Is sinds vorige week vrijdag uit en natuurlijk als gebruikelijk weeren
.
Wow, nice. Heb dat nieuwe album nog niet geluisterd maar moet hier toch wel bij gaan zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:41 schreef Darkestrah het volgende:
En ze staan op MUZ / Incubate Festival 2013. Heb het nieuwe album nog helemaal niet geluisterd, ben wel benieuwd eigenlijk!
Ik volg in je voetsporen, heb ze dankzij dit nieuwe fantastische album ontdekt. Helaas net te laat voor de top 5 van de dagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:44 schreef Norrage het volgende:
Ik ben door dat album ineens verslaafd geraakt
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik volg in je voetsporen, heb ze dankzij dit nieuwe fantastische album ontdekt. Helaas net te laat voor de top 5 van de dag
Haha wow, ik dacht toen ik het album beluisterde ook echt aan Angus & Julia Stone. Inderdaad, best cool.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is me trouwens nooit eerder opgevallen, maar de stem van die ene lijkt zo ontzettend veel op Julia Stone
Ik kende eigenlijk alleen Grey Oceans, en die is er goed. Maar de rest kende ik dus nauwelijks en is zover ik nu geluisterd heb allemaal goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:06 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha wow, ik dacht toen ik het album beluisterde ook echt aan Angus & Julia Stone. Inderdaad, best cool.
Nog aanraders qua albums van hen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |