Ik vond het echt ontzettend mooi, vooral toen zo'n klassiek stuk langzaam over ging in Promise, dat was echt het hoogtepunt. Ik vond de klassieke stukken boven verwachting leuk, ik ken haast geen klassieke muziek, dus ik wist niet wat ik kon verwachten, maar ik vond het zeker wat hebben. Vooral de stukken die lekker bombastisch waren (net als dat laatste, voor Japan), daar houd ik altijd wel van.
Het was leuk om te zien dat Coco en Rosie er zelf ook veel plezier in hadden. En ik vond de dirigente heel erg leuk, die had er ook zin in.
En ik vond het heel mooi dat het niet te geforceerd was, dat het orkest met alle CocoRosie dingen meedeed, maar dat ze ook gewoon met z'n vieren een paar nummers deden, want wanneer het orkest meespeelde, had het voor mijn gevoel ook echt toegevoegde waarde. Ik vraag me af of dat bij Beautiful Boyz ook zo was geweest.
Ja, ik vond het echt heel erg mooi en heel erg de moeite waard. Hoop dat ze dat vaker gaan doen bij het Concertgebouw. Sigur Rós + Concertgebouwconcert lijkt me ook een erg mooie combinatie (hint, hint).
Kan niet wachten tot het concert online staat!