Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik ga er vanuit dat jij een man bent en de bedoeling van dit topic is dat je iemand van het andere geslacht moet zijn. Maar je mag wel die bondgirl op de foto zijnquote:
Oepsquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:31 schreef Brunette het volgende:
[..]
Dat is allemaal wel leuk en aardig, maar ik ga er vanuit dat jij een man bent en de bedoeling van dit topic is dat je iemand van het andere geslacht moet zijn. Maar je mag wel die bondgirl op de foto zijn![]()
Brunette zou ik weleens willen zijn!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef Brunette het volgende:
Owjaa mensen,
Je hoeft niet persé een beroemd filmster te kiezen hoor, je mag ook voor een politiek figuur of iets dergelijks gaan![]()
Wat houdt je tegen, er ligt genoeg verf in de schappen hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Brunette zou ik weleens willen zijn!![]()
![]()
![]()
.
Of mn vriendin.. jah dat lijkt me ook wel wat.. voor 1 dag ofzo.
haarverfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:39 schreef Sport_Life het volgende:
Verf? Ik begrijp je niet helemaal geloof ik.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:40 schreef Sport_Life het volgende:
Oh jij hebt zoveel mannelijke hormonen dat je met een likje verf te benaderen bent?? Manwijf ofzo?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:37 schreef Brunette het volgende:
Owjaa mensen,
Je hoeft niet persé een beroemd filmster te kiezen hoor, je mag ook voor een politiek figuur of iets dergelijks gaan![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:43 schreef Brunette het volgende:
[..]
![]()
Een manwijf met bijna een cup C en volle lippen....rrright![]()
Ik dacht er net over na!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:44 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Een playboybunny en dan lekker veel lesbische sex hebben met de andere playboybunnies.
vinnik prima hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik dacht er net over na!
Deze is denk ik uitermate geschickt voor ONZ!
Hebben ze daar ook een leuk topic![]()
quote:
Zo dacht ik er ook over..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi!
Maar mijn Uma is toch leuker dan Rita
[afbeelding]
Lijkt me ook nog wel erg leuk om dagje zelf me te kunnen spelen!![]()
Alsof zij de enige is met tieten. Het lijkt me een nachtmerrie als ik haar lichaam+leven had.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Lijkt me ook nog wel erg leuk om dagje zelf me te kunnen spelen!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |