Jammer van de korting inderdaad.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef Apekoek het volgende:
inderdaad geen korting meer, maar zo'n kaart heb je er zo weer uit als je af en toe reist [afbeelding]
Ga je niet meer terug dan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik zou ook wel weer een voordeeluren kaart willen gebruiken, maar ik reis te vaak met de trein op tijden dat je er geen fuck aan hebt ('s ochtends voor 9 uur dus).
het verschil tussen een los 100% kaartje en een terug 40% kortingskaartjequote:
Dat valt nog best mee, hangt natuurlijk een beetje af van welk traject je rijdt. Den Haag - Utrecht levert meer op dat Den Haag - Voorburg.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
het verschil tussen een los 100% kaartje en een terug 40% kortingskaartje
is te verwaarlozen bij een retourtje 100%
En als je niet studeert, dan kost je OV je veel geld.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:22 schreef Zolena het volgende:
Als je nog studeert heb je vaak nog wel recht op ov he! Ik denk ik zeg het maar even, heeft mij de afgelopen anderhalf jaar ook een boel geld uitgespaard
800 euro per jaar vertelde iemand me laatst. Klopt dit?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:23 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
En als je niet studeert, dan kost je OV je veel geld.
Dat heb ik de laatste 2 jaar gemerkt..
67 euro x 24.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
800 euro per jaar vertelde iemand me laatst. Klopt dit?
Ik verdien die kaart waarschijnlijk al binnen één a twee maanden terug.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:23 schreef Tafkahs het volgende:
die voordeelurenkaart is ook bagger geworden trouwens, vroeger was het ook een museumjaarkaart, nu is dat ook al niet meer. Je betaalt in principe 50 euro aan korting zelf voordat de kaart zich terug verdient.
Veel plezier met je 40% korting, Internet superheld.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:53 schreef SuperBosch het volgende:
[..]
Ik verdien die kaart waarschijnlijk al binnen één a twee maanden terug.
En dit jaar kost die al 55 euro..
Dank je.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Veel plezier met je 40% korting, Internet superheld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |