quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:19 schreef mrkanarie het volgende:
...15jarige breezersletjes...
ken jij een fatsoenlijke tent waar ze big mac's verkopen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef Blokhut het volgende:
Zoek dan een fatsoenlijke tent op.
Burger King. De Whopper is veel beter.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ken jij een fatsoenlijke tent waar ze big mac's verkopen?
quote:Zoek dan een fatsoenlijke tent op.
Ja in Italie weten ze dat veel beter ja, als in het gemiddelde koffiehuis hierquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cappuchino moet je in Italië drinken, daar weten ze wél hoe je er 1 goed en lekker bereidt.
in een straal van 50 km rond mijn woonplaats is geen Burger King te vinden. Ben dr nog nooit geweest eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Burger King. De Whopper is veel beter.
In Nederland wordt cappuchino met halfvolle melk bereid, in Italië met volle melk, of misschien zelfs room. Dat proef je echt. Hier is het vaak een waterig bakje, in Italië kun je een lepeltje rechtop in het kopje laten staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:24 schreef sr_firewire het volgende:
Ja in Italie weten ze dat veel beter ja, als in het gemiddelde koffiehuis hierSchei toch uit man, allemaal uit dezelfde EU gestandaardiseerde koffiezetautomaat
![]()
Je zou natuurlijk ook eens kunnen proberen om te ontbijten met echt voedsel in plaats van die diarree die je daar krijgt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:22 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
ken jij een fatsoenlijke tent waar ze big mac's verkopen?
op z'n tijd een keer een big mac of pitamac is niet verkeerd heur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:45 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook eens kunnen proberen om te ontbijten met echt voedsel in plaats van die diarree die je daar krijgt.
Och, ik heb soms ontzettend veel zin om naar de mac te gaan. Nadat ik me daar professioneel heb laten oplichten door te betalen voor dingen die ze me niet mee geven stort ik mij dan op het "voedsel". Zodra ik klaar ben voel ik me vies en gebruikt en het liefst zou ik een vinger in mijn keel steken om die rotzooi er weer uit te gooien. Maar zo af en toe is het best lekker ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:52 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
op z'n tijd een keer een big mac of pitamac is niet verkeerd heur.
Dat ken ik ja......................quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef Blokhut het volgende:
[..]
Och, ik heb soms ontzettend veel zin om naar de mac te gaan. Nadat ik me daar professioneel heb laten oplichten door te betalen voor dingen die ze me niet mee geven stort ik mij dan op het "voedsel". Zodra ik klaar ben voel ik me vies en gebruikt en het liefst zou ik een vinger in mijn keel steken om die rotzooi er weer uit te gooien. Maar zo af en toe is het best lekker ja.
quote:
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Is het enige lekkere broodje van ze. Ik kwam d'r altijd, maar sinds er naast de Mc (en tegenover de febo, allemaal in een straal van 100m rond m'n huis) een KFC is vreet ik daar alleen maar
.
Nee, tuurlijk niet manquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:48 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een KFC geweest.![]()
Hebben ze daar echt alleen maar kip?
I never fuck around with people who have the ability to spit in my foodquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:50 schreef longinus het volgende:
Ik scheld ze altijd uit na het ontvangen van de bestelling, anders krijg je nog extra van de trutjes.
waarom typ je deze zin in het engels?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
I never fuck around with people who have the ability to spit in my food.
Dat klinkt 3x zo stoerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:
[..]
waarom typ je deze zin in het engels?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |