Heb je ook een foto?? Kan er een CD-Rom in?quote:Op woensdag 11 januari 2006 05:38 schreef FOKke-H het volgende:
2 tientjes?
Lijkt me redelijk duidelijk he Weshellquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:15 schreef FOKke-H het volgende:
Alles af te halen in Den Haag (goed bereikbaar met OV en auto)
Heb even die laptop uit de kast getrokken en is allemaal best oke.
Het is een Compaq Armada 1560
Muis werkt met een touchpad, maar is denk een van de eerste want laat te wensen over. apparaat heeft een 2gb harddisk en 48 mb intern geheugen. kleuren TFT schermpje met een reactietijd van 5000ms. geen cddrive, wel flopdrive en 2 lege sloten voor PCIM dingen. ook zit er een infrarood poort op.
Geen mogelijkheid tot verzendenquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef FOKke-H het volgende:
sorry ben ziek
Als je hem komt ophalen mag je hem voor krat bier inruilen
Sorry van mijn opdringerig gedragquote:Op donderdag 12 januari 2006 22:28 schreef FOKke-H het volgende:
sorry ben ziek
Als je hem komt ophalen mag je hem voor krat bier inruilen
Maak 2 tientjes over op je rekening dan stuur jij het op..quote:
Kun je mischien eventueel fouten vertellen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:46 schreef FOKke-H het volgende:
hehe was nog steeds ziek ja, en toen haalden ze ook mn internet er nog eens af voor een overschakeling. Maar ok, im back
Is er niet iemand die hem kan afhalen? Omdat het een dubieus apparaat is heb ik liever dat degene die hem koopt op de hoogte is van het feit wat hij (of zij) koopt
Dus die wil je niet meer aan mij verkopen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:38 schreef WesHell het volgende:
heb nog een 4 gb hd liggen
Koop jij die 2 gb weerquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:22 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dus die wil je niet meer aan mij verkopen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |