Nou ja, het is wel te drinken. Maar lekker is anders.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Beathoven het volgende:
Kan toch nooit zo erg zijn dat het niet te zuipen is
Of heeft degene van wie je het gekregen hebt er wat mee gedaan
Je moet wat als je student bent!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:52 schreef Devlinsect het volgende:
Senseo![]()
Lauwe koffie met een vieze schuimkraag![]()
Alleen op bier hoort schuim te zitten![]()
In 1967 ja!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef Devlinsect het volgende:
Een gemiddelde student drinkt geen Senseo met die dure pads.
Koffie + koffiefilter + water = ff wachten. Laten doorlopen en heerlijke koffie.![]()
en dan 2 pads per kopjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Senseo koffie ook wel lekker, maar alleen de Dark Roast.
Ik heb mezelf nu een puik kopje dark roast gebrouwen, om die ranzige smaak weg te spoelen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vind Senseo koffie ook wel lekker, maar alleen de Dark Roast.
Huubke, bedoel je?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:13 schreef wendytje het volgende:
wij (hubbie en ik) vinden alleen Kenia lekker van al die smaakjes
En daarna wil je nooit meer wat anders!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef tiez het volgende:
ik heb gewoon een espresso apparaat gekocht!
kost wat maar dan heb je ook wat
Doe mij er één dan!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef tiez het volgende:
dat wil ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:16 schreef tiez het volgende:
Gelukkig kwam DE in 1968 met een oplossing!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:06 schreef Devlinsect het volgende:
Ja, 1967...
Toen moesten wij de bonen nog zelf malen met een machine. Daar zat zo'n zwengel aan en moest je ronddraaien. Zo maalde men de bonen.
Zo zien ze eruit:
[afbeelding]
Dan flikker je de koffiepoeder in een koffiefilter. Bij voorkeur de ongebleekte versie voor de smaak natuurlijk:
[afbeelding]
Voor meer info over het magische filter : http://nl.wikipedia.org/wiki/Koffiefilter
De filter hou je boven een mok met koffie met de koffiepoeder. In een pannetje pleur je wat water in en zet je op het gasfornuis. Als het water kookt, kun je het overgieten.![]()
Let wel op de vingertjes. Aan kokend water kun je je lelijk branden![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Senseo is heerlijk!![]()
Ik heb zelf niet zo'n apparaat en ga er speciaal voor naar een vriendin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |