Jou andere "eerste keer" moet nog komen zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:43 schreef nvido het volgende:
sja , ik loop rond om 3:40 tot 5:00 met kameraad als ik niet kan slapen.
i.i.g gister was de 1e keer
Of anders ben je even stil hoerenhoofd.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef BossFight het volgende:
[..]
Jou andere "eerste keer" moet nog komen zeker?
Ik raak een gevoelige snaar merk ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef nvido het volgende:
[..]
Of anders ben je even stil hoerenhoofd.
Godver , altijd die syndroom van down opmerking van die gare lui.
gewoon , stik d'rin.
Hehe debiel je komt niet echt snugger over hequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef nvido het volgende:
[..]
gewoon , stik d'rin.
Ga nou maar rond lopen met je maat.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef nvido het volgende:
[..]
gewoon , stik d'rin.
Nee dat doet je persoonlijke begeleider wel voor je.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef nvido het volgende:
Gelukkig hoef jij niet voor mij te denken.
Jij vind het wel prima om als een josti door het leven te gaan?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef nvido het volgende:
Ik denk dat.. Ik wil niet eens voor jouw denken..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:47 schreef nvido het volgende:
Stomme newbie, als je in een woonwagenkamp woont maakt het niet uit wanneer je gaat slapen omdat die mensen toch al de hele dag niks doen. Ik denk dat er zelfs nog wel wat woonwagentuig buiten zat rond het kampvuur stoere verhalen te vertellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:40 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om de hele nacht te gaan zitten fokken?
ga slapen ofzo
En nvido kwam langs met z'n maat. Die liepen met z'n 2en rond het kampvuur.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Stomme newbie, als je in een woonwagenkamp woont maakt het niet uit wanneer je gaat slapen omdat die mensen toch al de hele dag niks doen. Ik denk dat er zelfs nog wel wat woonwagentuig buiten zat rond het kampvuur stoere verhalen te vertellen
Beste reactie van 6 Jan 2006!!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Stomme newbie, als je in een woonwagenkamp woont maakt het niet uit wanneer je gaat slapen omdat die mensen toch al de hele dag niks doen. Ik denk dat er zelfs nog wel wat woonwagentuig buiten zat rond het kampvuur stoere verhalen te vertellen
Precies!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik dus ook. Hier bij wil ik mijzelf dan ook nomineren voor de beste reactie van het jaar 2006quote:
Je kunt natuurlijk ook zo als in maikuuul's geval een eind hendigsjiek gaan slippen op je vrouwenscooterquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:54 schreef Nierskneuter_ het volgende:
Och je kunt beter een eind gaan lopen of bij het kampvuur gaan zitten denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |