OK, 2x voor ¤10,- incl. batterijen. Verzendkosten betaal ik ook als nodig, moeten we even bespreken.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:09 schreef uglyduckling het volgende:Misschien heb ik nog wel liggen: de hoogste bieder (of de 1e die ze beide koopt) mag die voor nix hebben.![]()
Ja bladiebla... 10 euro of niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:32 schreef uglyduckling het volgende:
Not supported != doesn't work.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja bladiebla... 10 euro of niet.
Uglyduckling, wat betekent "of de 1e die ze beide koopt" als je daarna gewoon op andere biedingen ingaat?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:47 schreef uglyduckling het volgende:
[..]
![]()
Zondagavond 22:00 weet je 't. 'Kay?
Ah... um. Eh...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:52 schreef Zpottr het volgende:
Uglyduckling, wat betekent "of de 1e die ze beide koopt" als je daarna gewoon op andere biedingen ingaat?
Mjah, dat vind ik echt gelul. Iedereen begrijpt dat je het niet zo bedoelde, want als iemand dan 1 euro voor 2 had geboden zou je ze ook moeten verkopen. Alleen omdat deze persoon de eerste was welke op alle twee bood?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef uglyduckling het volgende:
[..]
Ah... um. Eh...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en
en
![]()
Kwestie van niet goed nadenken.
Ehm, hoe los ik dit op? Een man een man (m/v) een woord een woord en zo, maar ik wil mezelf ook niet te kort doen. Mijn voorstel: voor 12,50 plus verzendkosten zijn ze beide voor jou. Als men het er niet mee eens is onderwerp ik me aan het salomonsoordeel van de forummod.![]()
Nee, want ik heb als eerste de vraagprijs geboden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Mjah, dat vind ik echt gelul. Iedereen begrijpt dat je het niet zo bedoelde, want als iemand dan 1 euro voor 2 had geboden zou je ze ook moeten verkopen. Alleen omdat deze persoon de eerste was welke op alle twee bood?
12,50 + vk is akkoord, mail me maar even. Netjes dat je je houdt aan wat je schrijft.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:28 schreef uglyduckling het volgende:
Ehm, hoe los ik dit op? Een man een man (m/v) een woord een woord en zo, maar ik wil mezelf ook niet te kort doen. Mijn voorstel: voor 12,50 plus verzendkosten zijn ze beide voor jou. Als men het er niet mee eens is onderwerp ik me aan het salomonsoordeel van de forummod.![]()
Nee, de vraagprijs was al geboden voor 1 stuk. Dus je gaat er niet overheen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:57 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Nee, want ik heb als eerste de vraagprijs geboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |