Dan heb je er toch echt per ongeluk op geklikt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme! Ik had nog werk open staan update windows automatisch met die nieuwe patch, terwijl ik automatische updates uit heb staan en hij start nog eens automatisch opnieuw op ook.!
En ik heb nergens op geklikt, het ging gewoon echt automatisch, terwijl dat uit staat. Ik begrijp dat het een erg lek is maar als iemand automatisch updates uit heeft staan dan doe je dat toch niet toch automatisch. Ik laat altijd werk open staan, ik sla het wel op maar niet alles wordt ook opgeslagen zoals geschiedenis ed.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Snarf het volgende:
Altijd opslaan als je meer dan 5 minuten wegloopt van je laptop pc is wellicht een goed idee.
Het staat uit en ik was weg van de pc, niemand anders heeft erachter gezeten en hij stond op dat inlog scherm van windows(met mijn account dus nog steeds aangemeld). Ik kreeg ook een leuke melding dat hij vanzelf opgestart was om een update te draaien. Ja leuk, maar doe dat niet automatisch.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef B_BOY het volgende:
dan heb je dus zelf aangeklikt want hij gaat echt niet automatisch updaten als je datuithebt staan he. dus of het stond niet uit. of je hebt zelf per ongeluk geklikt.
De patch kan ook gedownload worden van de MS site zonder validatie. En zelfs als je machine niet door de genuine Windows test heen komt dan is de patch te installeren. Gisteren had ik zo'n machine tot mijn beschikking waar geen goede reg key op zat, maar waar wel de patch op gezet kon worden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb hem aanstaan maar kan het niet gebruiken omdat ik m'n windows moet valideren![]()
Enorm irritant ja. Het is uit te schakelen, ik meen dat ie hier tussen staat: http://www.schoonepc.nl/optim/registertweaks.htmlquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Lucille het volgende:
De patch is hier wel automatisch gedownload en geinstalleerd, maar de restart is nog niet gedaan. Wel krijg ik om de zoveel minuten zo'n schijtwindow in beeld of ik wil herstarten. Nee kut-Windows, dat heb ik toch al 7 keer gezegd vandaag dat ik dat niet wil.
Ja, ik was dus slapen, windows geeft niet alleen dat beeld, maar zegt ook nog eens automatisch na x aantal tijd het automatisch te doen dan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Lucille het volgende:
De patch is hier wel automatisch gedownload en geinstalleerd, maar de restart is nog niet gedaan. Wel krijg ik om de zoveel minuten zo'n schijtwindow in beeld of ik wil herstarten. Nee kut-Windows, dat heb ik toch al 7 keer gezegd vandaag dat ik dat niet wil.
Echter, na een aantal keren "Later opnieuw opstarten" te hebben geklikt, en de dialoog daarna genegeerd te hebben gaat 'ie aftellen! Er start een timer die op 5 minuten staat en als je niets doet, start je machine opnieuw op.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Lucille het volgende:
Zolang ze geen automatische updates doen vind ik het best!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef Golf het volgende:
Het is te hopen dat Google rap met dat eigen OS aan komt zetten, want MS blijft toch hopeloos. Hoewel XP toch stabiel is verder.
Klopt, ik denk dat ik even alle applicaties af ga sluiten en ga herstarten. Voordat ik iets verlies.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Snarf het volgende:
[..]
Echter, na een aantal keren "Later opnieuw opstarten" te hebben geklikt, en de dialoog daarna genegeerd te hebben gaat 'ie aftellen! Er start een timer die op 5 minuten staat en als je niets doet, start je machine opnieuw op.
Gisteren meegemaakt.
En niet vergeten op te slaan he.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef Lucille het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat ik even alle applicaties af ga sluiten en ga herstarten. Voordat ik iets verlies.![]()
Ja, echt. Ik kan me Windows ME en 98 nog herinnerenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef Golf het volgende:
Hoewel XP toch stabiel is verder.
Het was toch echt zo, en al die automatische zooi staat uit!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan nooit man die update verliep via een scherm,en je kon opnieuw opstarten aanvinken
En je moest sowieso volgende klikken om te herstarten
Ja Damook had het ookquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was toch echt zo, en al die automatische zooi staat uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |