abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:21:18 #1
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33760849
Godverdomme! Ik had nog werk open staan update windows automatisch met die nieuwe patch, terwijl ik automatische updates uit heb staan en hij start nog eens automatisch opnieuw op ook. !
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:24:20 #2
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33760948
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Godverdomme! Ik had nog werk open staan update windows automatisch met die nieuwe patch, terwijl ik automatische updates uit heb staan en hij start nog eens automatisch opnieuw op ook. !
Dan heb je er toch echt per ongeluk op geklikt.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:24:47 #3
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_33760971
Altijd opslaan als je meer dan 5 minuten wegloopt van je laptop is wellicht een goed idee.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:33:07 #4
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33761247
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:24 schreef Snarf het volgende:
Altijd opslaan als je meer dan 5 minuten wegloopt van je laptop pc is wellicht een goed idee.
En ik heb nergens op geklikt, het ging gewoon echt automatisch, terwijl dat uit staat. Ik begrijp dat het een erg lek is maar als iemand automatisch updates uit heeft staan dan doe je dat toch niet toch automatisch. Ik laat altijd werk open staan, ik sla het wel op maar niet alles wordt ook opgeslagen zoals geschiedenis ed.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:33:18 #5
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_33761254
dan heb je dus zelf aangeklikt want hij gaat echt niet automatisch updaten als je datuithebt staan he. dus of het stond niet uit. of je hebt zelf per ongeluk geklikt.
Remlof is een Spellings Nsb'er
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:34:58 #6
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33761303
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:33 schreef B_BOY het volgende:
dan heb je dus zelf aangeklikt want hij gaat echt niet automatisch updaten als je datuithebt staan he. dus of het stond niet uit. of je hebt zelf per ongeluk geklikt.
Het staat uit en ik was weg van de pc, niemand anders heeft erachter gezeten en hij stond op dat inlog scherm van windows(met mijn account dus nog steeds aangemeld). Ik kreeg ook een leuke melding dat hij vanzelf opgestart was om een update te draaien. Ja leuk, maar doe dat niet automatisch. .
pi_33761518
Ik heb hem aanstaan maar kan het niet gebruiken omdat ik m'n windows moet valideren
pi_33761587
maar ja ,hij is wel geupdated...moet je maar denken
Salsa Espaņola
pi_33761602
De patch is hier wel automatisch gedownload en geinstalleerd, maar de restart is nog niet gedaan. Wel krijg ik om de zoveel minuten zo'n schijtwindow in beeld of ik wil herstarten. Nee kut-Windows, dat heb ik toch al 7 keer gezegd vandaag dat ik dat niet wil.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_33761672
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:41 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb hem aanstaan maar kan het niet gebruiken omdat ik m'n windows moet valideren
De patch kan ook gedownload worden van de MS site zonder validatie. En zelfs als je machine niet door de genuine Windows test heen komt dan is de patch te installeren. Gisteren had ik zo'n machine tot mijn beschikking waar geen goede reg key op zat, maar waar wel de patch op gezet kon worden.
pi_33761838
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:44 schreef Lucille het volgende:
De patch is hier wel automatisch gedownload en geinstalleerd, maar de restart is nog niet gedaan. Wel krijg ik om de zoveel minuten zo'n schijtwindow in beeld of ik wil herstarten. Nee kut-Windows, dat heb ik toch al 7 keer gezegd vandaag dat ik dat niet wil.
Enorm irritant ja. Het is uit te schakelen, ik meen dat ie hier tussen staat: http://www.schoonepc.nl/optim/registertweaks.html
pi_33761881
Hmm, dat zal wel voor de overige skijt-ballonnen zijn.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:52:36 #13
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33761896
quote:
Ja, ik was dus slapen, windows geeft niet alleen dat beeld, maar zegt ook nog eens automatisch na x aantal tijd het automatisch te doen dan.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:53:01 #14
37582 Snarf
pi_33761917
quote:
Echter, na een aantal keren "Later opnieuw opstarten" te hebben geklikt, en de dialoog daarna genegeerd te hebben gaat 'ie aftellen! Er start een timer die op 5 minuten staat en als je niets doet, start je machine opnieuw op.

Gisteren meegemaakt.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_33761988
Kut Updates

Ben je bezig met downloaden, zijn er updates geweest. Dus krijg je een pop-up scherm met de mededeling dat de pc opnieuw opmoet starten. Druk je op 'later opstarten'...

Krijg je gvd om de 15 minuten weer dat popup schermpje. En als je nergens opdrukt, start de pc VANZELF automatisch op!
pi_33762057
Het is te hopen dat Google rap met dat eigen OS aan komt zetten, want MS blijft toch hopeloos. Hoewel XP toch stabiel is verder.
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 12:57:35 #17
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33762097
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef Golf het volgende:
Het is te hopen dat Google rap met dat eigen OS aan komt zetten, want MS blijft toch hopeloos. Hoewel XP toch stabiel is verder.
Zolang ze geen automatische updates doen vind ik het best!
pi_33762154
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef Snarf het volgende:

[..]

Echter, na een aantal keren "Later opnieuw opstarten" te hebben geklikt, en de dialoog daarna genegeerd te hebben gaat 'ie aftellen! Er start een timer die op 5 minuten staat en als je niets doet, start je machine opnieuw op.

Gisteren meegemaakt.
Klopt, ik denk dat ik even alle applicaties af ga sluiten en ga herstarten. Voordat ik iets verlies.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:02:44 #19
37582 Snarf
pi_33762263
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef Lucille het volgende:

[..]

Klopt, ik denk dat ik even alle applicaties af ga sluiten en ga herstarten. Voordat ik iets verlies.
En niet vergeten op te slaan he.
pi_33762417
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:56 schreef Golf het volgende:
Hoewel XP toch stabiel is verder.
Ja, echt. Ik kan me Windows ME en 98 nog herinneren .
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:11:25 #21
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_33762585
Bij Windows XP:
Ga naar "Deze Computer" ---> "Eigenschappen" ---> kies het tabblad "Automatische updates" ---> vul je eigen instellingen ivm updates in
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_33762627
Kan nooit man die update verliep via een scherm,en je kon opnieuw opstarten aanvinken
En je moest sowieso volgende klikken om te herstarten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:12:45 #23
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_33762639
Hier ook 10 uur en 5 minuten geleden om precies te zijn Toen lag iedereen hier goftedomme te slapen en zat er helemaal niemand aan de pc .Bij mij behoort ie het ook niet uit zichzelf te doen, het opstarten al helemaal niet.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 13:22:56 #24
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33763032
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Kan nooit man die update verliep via een scherm,en je kon opnieuw opstarten aanvinken
En je moest sowieso volgende klikken om te herstarten
Het was toch echt zo, en al die automatische zooi staat uit!
pi_33763285
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 13:22 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Het was toch echt zo, en al die automatische zooi staat uit!
Ja Damook had het ook
Dus het kan wel ja,mooi kut dan dat automatisch updaten
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 13:33:13 #26
104871 remlof
Europees federalist
pi_33763464
Inderdaad zwaar irritant... Vooral als je 's nachts aan het downloaden bent terwijl je slaapt
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2006 @ 14:06:31 #27
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_33764572
Zou ik geld kunnen vangen als ik zeg dat ik er geld door ben misgelopen? .
pi_33764666
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:46 schreef Lucille het volgende:

[..]

De patch kan ook gedownload worden van de MS site zonder validatie. En zelfs als je machine niet door de genuine Windows test heen komt dan is de patch te installeren. Gisteren had ik zo'n machine tot mijn beschikking waar geen goede reg key op zat, maar waar wel de patch op gezet kon worden.
Ik heb het geprobeerd via die link van de FP maar het werkt niet .
pi_33765663
De_Ananas, mail me ff dan help ik je ff erdoorheen...

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2006 14:52:59 ]
  vrijdag 6 januari 2006 @ 16:13:34 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33769394
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 12:21 schreef pc-fr34k het volgende:
Bij mij bleef ie net zo lang zeiken tot ik hem opnieuw opstartte
Kut windows XP
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33771225
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 14:10 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb het geprobeerd via die link van de FP maar het werkt niet .
Hier kan je de patch downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0c1b4c96-57ae-499e-b89b-215b7bb4d8e9&DisplayLang=en
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')