Neej hij was helemaal leegquote:
ik ben ook wel een beetje een mietjequote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:09 schreef Pruttelkroam het volgende:
Op dozen springen is voor mietjes![]()
maar stiekem wel leuk![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
Dat heb ik ook wel eens gedaan toen ik pissed was, maar toen was ik euhmz 12 ofzo. Ik ben er nu een beetje te groot voor, ik spring nu liever op buitenlanders
* Geeft gelijkquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:10 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
ik ben ook wel een beetje een mietje![]()
Jij kan het weten fkut collegaquote:
Wat heeft world of warcraft hier mee te makenquote:
Ik weet zeker dat op die computer die in die doos zat vast wel een keer WOW gespeeld gaat wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat heeft world of warcraft hier mee te maken.
Hoe stond de doos voordat je er op sprong?
Wat heeft een World of Wannabe's hier te zoeken. Gvd, wat was dat een nurt opmerking van jou zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:12 schreef Vipers het volgende:
[..]
Wat heeft world of warcraft hier mee te maken.
Ja vanaf een andere doosquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef lpg het volgende:
Sprong je vanaf een verhoging?
Klopt het is gespringtquote:
Was het niet zo'n oude doos (lees bejaarde)quote:
Ik kan je aanraden om de volgende keer naar een openluchtzwembad te gaan. Daar zit in de winter geen water in. Dan zet je de doos klaar op de bodem ga je naar de hoogste duikplank en spring je er zo op. Dat is echt het einde.quote:
Goed zo je mag door naar groep 8quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:17 schreef nvido het volgende:
[..]
Nee , het is Ik ben op een kartonnen doos gesprongen
Ik ben idd wel een beetje duizeligquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
Oeh, door de klap die hij maakte door erop te springen heeft hij een dusdanige hersenbeschadiging opgelopen dat de TS zijn grammatica kwijt is geraakt
Of echt stoer doen en op een caravan springen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Christine het volgende:
Je had er eigenlijk eerst een cavia in moeten doen
kijk jij snapt hemquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:22 schreef Vipers het volgende:
[..]
Of echt stoer doen en op een caravan springen.![]()
Vindt je dat nou leuk, iemands huis vernielen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:06 schreef Pizzahut het volgende:
en het was heeeeeeel leuk![]()
(dit wordt weer zo'n lekker zeik topic![]()
)
Hay, dat ben ik zegquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:53 schreef v00rn het volgende:
Daarna heeft hij m stiekum ook nog op z'n hoofd gezet![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |