Ik heb vannacht dus nog met een 1,5 literfles La Trappe bockbier naast m'n pc gezeten, twijfelend of ik 'm open zou maken.quote:
En wat wat het resultaat van die gedachte?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:27 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik heb vannacht dus nog met een 1,5 literfles La Trappe bockbier naast m'n pc gezeten, twijfelend of ik 'm open zou maken.
Ik ben blij dat ik de kurk op de fles heb gelaten!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:28 schreef IbeBen het volgende:
[..]
En wat wat het resultaat van die gedachte?![]()
Anders had je nu nog geslapen en pas over een uurtje of wat die kater gehadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:30 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de kurk op de fles heb gelaten!
Ik werd wakker omdat m'n vrienden belden. Ik zou om 11 uur op de ski-baan staan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Anders had je nu nog geslapen en pas over een uurtje of wat die kater gehad![]()
Wat eigenlijk betekent, dat je dan weer eerder terug kan naar de kroeg![]()
Je komt straks binnenlopen bij de apres-ski?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:54 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik werd wakker omdat m'n vrienden belden. Ik zou om 11 uur op de ski-baan staan.
Das voor homo'squote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:39 schreef Roellio het volgende:
Morgen naar één of ander feest bij een 'roei-vereniging'.
JIj had toch ook een topic over verliefdheid ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Er schijnt 70% dames te zijn en het merendeel van de mannen inderdaad homo! Puikheid!
Hey roellio; kijk eens of ik nog in #nikky zit.......ik kan mn pc niet meer benaderen vanaf hier en vraag me af offie is uitgevallen ofzoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Er schijnt 70% dames te zijn en het merendeel van de mannen inderdaad homo! Puikheid!
Maar dan denken die dames ook dat jij homo bent.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:40 schreef Roellio het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |