Jouw wereld draait om geld zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef Little_Meanie het volgende:
de echte wereld draait om geld, dus jij zou het niet vol houden in de echte wereld
gokje: van hun oudersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef Blackhouse het volgende:
Waar denk je dat ze hun rijkdom vandaan hebben?
Ja, en dat geld komt toch echt van de werkende mensen.. 't zou fijn zijn als ze wat meer affiniteit zouden hebben met hun 'sponsors' zeg maarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:14 schreef BennyNL het volgende:
gokje: van hun ouders
De wereld draait om geld, is een feit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
Jouw wereld draait om geld zul je bedoelen.
De wereld draait om zichzelf, DA'S een feit.. de mensheid draait om geld? Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
De wereld draait om geld, is een feit.
Uit de optiek van de mens is 'de wereld' gewoon 'de mensheid levend op deze planeet'.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:40 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
De wereld draait om zichzelf, DA'S een feit.. de mensheid draait om geld? Waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uit de optiek van de mens is 'de wereld' gewoon 'de mensheid levend op deze planeet'.![]()
Dieren en planten zijn leuk maar ondergeschikt.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef Blackhouse het volgende:
Kay ik ga niet zeiken over het programma Filthy Rich Kids (was gister op Veronica) want ik heb er vrijwillig naar gekeken, wil wel even zeiken over alle randdebiele Amerikaanse rijkeluis kiddo's die hersens, verstand en manieren ontbreekt, zie bijvoorbeeld ook Paris & Nicole in The Simple Life... Get a fucking clue, in hemelsnaam. Deze mensen zouden het geen dag vol houden in 'de echte wereld'.
*verkapt 'ik ben jaloers op hun rijkdoml' topic*
quote:
post es jou vriendin dan, es kijken of we daar een harde piemel van krijgenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Telkens als ik naar jou avatar kijk krijg ik spontaan kotsnijgingen...
Hoe kan je zo'n gedrocht lekker vinden...
Je moet iets meer naar rechts kijkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:00 schreef Agiath het volgende:
[..]
Telkens als ik naar jou avatar kijk krijg ik spontaan kotsnijgingen...
Hoe kan je zo'n gedrocht lekker vinden...
Check anders even de link in de eerste post:quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:16 schreef Richie_Rich het volgende:
Paris![]()
Overigens zijn ze het nu wel aan het uitmelken zegZal me niks verbazen als die figuren niet eens écht rijk zijn maar gewoon acteurs.
Ik vind ze wel geschikt om als voedsel te fungeren.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Uit de optiek van de mens is 'de wereld' gewoon 'de mensheid levend op deze planeet'.![]()
Dieren en planten zijn leuk maar ondergeschikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |