Nee die massagestaaf,quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Lelijk gezicht met wel redelijke tieten kort samengevat![]()
Gewoon tietnueqen dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Lelijk gezicht met wel redelijke tieten kort samengevat![]()
Vlag over haar hoofdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Vibrator bedoel je? Ben ik niet zo in thuisZij ziet er zo uit: lelijk gezicht met wel redelijke tieten
![]()
Da's jammer.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Zij ziet er zo uit: lelijk gezicht met wel redelijke tieten![]()
Wie?quote:
Amaai zeg wat zegte gij nou?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:08 schreef Fokkie het volgende:
[..]
Ja hallo...we zijn hier niet in België...
De vrouw zonder naam met kunstbanaanquote:
Dat weet ik niet of ze dat zou willen, vraag het haar zou ik zeggen.quote:
Je weet haar naam niet?quote:
Ik bedoelde wie zou het willen ? denk denk denkquote:
Ja ga ik hier of het forum plaatsen, trap ik niet inquote:
Neem je d'r maar van achteren hoorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:05 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Vibrator bedoel je? Ben ik niet zo in thuisZij ziet er zo uit: lelijk gezicht met wel redelijke tieten
![]()
We zijn oprecht geintreseerd in het wel en wee van de vrouw, dus geef de naam nou maarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:10 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ja ga ik hier of het forum plaatsen, trap ik niet in![]()
Ga nu werken, misschien vanmiddagquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:12 schreef romancrovatto het volgende:
[..]
We zijn oprecht geintreseerd in het wel en wee van de vrouw, dus geef de naam nou maar
Oprotten dusquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:13 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Ga nu werken, misschien vanmiddag![]()
En ze drinken veel bier op meetings, roken de zwaarste shag en lachen een heel restaurant bij elkaarquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:56 schreef yvonne het volgende:
Vrouwen zijn geil
Vrouwen vingeren cq pakken een vibrator
Vrouwen schijten
Vrouwen stinken als ze schijten
Vrouwen boeren
Vrouwen ruften
Vrouwen krabben aan hun muts
Vrouwen lekken eens in de maand de meest vreselijk slierken en bonken
d8 ik ook al inderdaadquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:16 schreef sr_firewire het volgende:
Ik heb Yvonne afgeschrikt met mijn projecties over vrachtwagenchauffeurs en rondslettende kinderen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |