Die zijn niet grappig. Fokke & Sukke welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:13 schreef sr_firewire het volgende:
Kalenders zijn zooooooo 1965. Tegenwoordig heb je al kalenders op je handig Pocket Line Index PC Portal Computer ook wel GSM genoemd.
dat zijn hun staartjesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:16 schreef sr_firewire het volgende:
Fokke en Sukke zijn 2 homo's met een lul uit de broek, smeerlappen !
quote:Smut is in the mind of the beholder’, Tom Lehrer once sang. We couldn’t agree more, because apart from the confusion about the names Fokke & Sukke, people keep asking us about Duck & Birdie’s little tails. In the frontal shots, the tips of these tails appear between the legs of our heroes. Somehow, people mistake them for penises.
neej man jje hebt op zijn minst een pda.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:13 schreef sr_firewire het volgende:
Kalenders zijn zooooooo 1965. Tegenwoordig heb je al kalenders op je handig Pocket Line Index PC Portal Computer ook wel GSM genoemd.
smut is in the eye of the beholder, zoals de makers al zeggenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Toevallig dat mijn collega hier een aantal van die dingen aan de muur heeft geplakt. Neem nou maar van mij aan dat het lullen zijn....
Het zijn staartjes eppo!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:24 schreef sr_firewire het volgende:
Toevallig dat mijn collega hier een aantal van die dingen aan de muur heeft geplakt. Neem nou maar van mij aan dat het lullen zijn....
Oh ja, overduidelijk staartjes ja, nu zie ik het pas !!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:26 schreef Camplo het volgende:
[..]
Het zijn staartjes eppo!![]()
Zie je, staartjes:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |