Ik zeg nergens dat de trein niet op tijd vertrok. Ik had liever 1 minuut vertreging gehad dan had ik hem gehaald. En die klojo's van de ingangscontrole hadden me meteen door moeten laten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:59 schreef romancrovatto het volgende:
Nee hoor wat ijj verteld is een hoax, De treinen rijden altijd op tijd 85% rijd op tijd,
En als de ns niet aan de tijden voldoet, dan doen ze er en paar minuten bovenop dan rijden ze alsnog op tijd...
Ga je toch met de autoquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:00 schreef lpg het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de trein niet op tijd vertrok. Ik had liever 1 minuut vertreging gehad dan had ik hem gehaald. En die klojo's van de ingangscontrole hadden me meteen door moeten laten.
Chill, ik ouwehoerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:00 schreef lpg het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat de trein niet op tijd vertrok. Ik had liever 1 minuut vertreging gehad dan had ik hem gehaald. En die klojo's van de ingangscontrole hadden me meteen door moeten laten.
Dan zou je ze iets later moeten openenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:04 schreef lpg het volgende:
[..]
Ik neem mijn topic en alle reactie's 100% serieus
LPG autos nietquote:
Maar dan hoef je niet zolang om centraal te staan blauwbekkenquote:
Eeensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:09 schreef lpg het volgende:
laten we de aarde maar opheffen
dat betekent dus dat 1 op de 6 treinen niet op tijd rijdt, vind ik nog best een hoog aantalquote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:59 schreef romancrovatto het volgende:
Nee hoor wat ijj verteld is een hoax, De treinen rijden altijd op tijd 85% rijd op tijd,
En als de ns niet aan de tijden voldoet, dan doen ze er en paar minuten bovenop dan rijden ze alsnog op tijd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |