Je moet het geluid aanzetten, anders is er idd niks aanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:16 schreef TommyGun het volgende:
* TommyGun ziet alleen wat donker met lampjes
Mischien dat meer een kleintje bij je past.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:21 schreef LudoSanders het volgende:
Heb jij die bij als je je klem gaat zuipen?
Het heeft geen nut :/ de grond is veelte vochtig, en dan hoor je niksquote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:26 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Mischien dat meer een kleintje bij je past.
[afbeelding]
ontopique: het is droog weer Maikuuul, haal je sjieke brommert maar van stal voor een hendige slip.![]()
Dan komen jullie morgen allemaal naar maastricht om een sjiek filmpje op te nemenquote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 08:05 schreef Camplo het volgende:
Hendig sjieke slip?
Ik zag alleen het monster van Lochness met een limburgse voice over.
Tolk anyone?
Maikuuul topique, dan kun je dat verwachten, dat weet je:Pquote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:46 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Het 2e filmpje heb ik afgesloten nadat ik iemand een zin hoorde eindigen met: "weet je"
Het is ook de bedoeling dat je luisterd. Jeh als iemand iets weet dattie de filmpjes kan converten naar iets anders zou ik dit mooi vindenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:54 schreef Crazykill het volgende:
Ik zie geen moer :/
Ik ben ff benieuwd hoe het gaat met je discobollen winkel?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef yosander het volgende:
Hendig beeld boh! (zag trouwens geen sjieke slippen!)
Ik verkoop niks, dit wordt mijn nieuwe aanwinst!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ben ff benieuwd hoe het gaat met je discobollen winkel?
Dat eerste filmpje gek, zie je hem toch met zijn 2 fietstassen slippen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 17:08 schreef yosander het volgende:
Hendig beeld boh! (zag trouwens geen sjieke slippen!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |