Dit word me veel gevraagd hoor :/quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:36 schreef melmidoc het volgende:
Who gives a fuck pauper.
Alsnog: WHO GIVES A FUCK KAMPERPAUPER!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:36 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dit word me veel gevraagd hoor :/
Eerst dacht een meisje opstap dat het een vis was :/
De jaloezie op dit forum is erg groot zo te horen, en kap es met offtopic te gaan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Alsnog: WHO GIVES A FUCK KAMPERPAUPER!
Houd oewe kittel, kakteef.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:39 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Alsnog: WHO GIVES A FUCK KAMPERPAUPER!
Geloof je het allemaal zelf?quote:Omdat mij dit nogal vaak gevraagd word van : wtf hangt er eigenlijk aan jouw stoere ketting, heb ik ff een foto gemaakt met mijn professionele webcam. Enfin hier istie:
quote:
Waarom zou ik dat doenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:05 schreef Hellenn het volgende:
Verkoop je em?
en waar heb je je precies zwaar laten afzetten dat je met zo'n gedrocht om je nek loopt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 05:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen
Maarja ik verkoop em wel, met 150 euro winst dan voor 600 euro
Ik hoor je niet over je ketting......quote:Op vrijdag 6 januari 2006 04:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]is dit een grapje ofwat ? waarom denk jij dat ik dat erbij zet ? juist omdat mijn webcam zo brak is. OMG
sommige mensen haha
Helemaal met hem eensquote:Op vrijdag 6 januari 2006 03:36 schreef melmidoc het volgende:
Who gives a fuck pauper.
quote:
Die gast weet dan niet eens wat er aan z'n eigen ketting hangtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:05 schreef Camplo het volgende:
Het is geen panther... maar panter.
En de afbeelding van dat beest, is een luipaard.
Ken je klassiekers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |