Maar niet zo`n goed topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, man.
Er zijn de laatste weken genoeg Maikuuuul-topics voorbijgekomen. En er is al vaak genoeg (in de sluitposts) vermeld dat de hype zo langzamerhand wel eens over mag gaan.
Komt omdat ik er gemiddeld 6 (!!) per dag sluit. De andere mods sluiten daarbij ook nog een aantal. Er zijn er overigens nog voldoende open. That will do.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:15 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Zoveel topics zie ik er niet over hoor...
![]()
Pleur die dan dicht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Komt omdat ik er gemiddeld 6 (!!) per dag sluit. De andere mods sluiten daarbij ook nog een aantal. Er zijn er overigens nog voldoende open. That will do.
Nee, jij bent kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Loop eens niet zo te emmeren en bedenk wat nieuws. Want ook jouw topic was kut.
Je mening interesseert me bar weinig. Dit topic over Maikuuul bevat nog een originele insteek. Jouw nietstoevoegende rotzooi had dit niet.quote:
Hahahahahaha 13-jarige huilie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Nee, dat zijn jullie met dat gezeik over dat topic.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef most_wanted het volgende:
Het was onterecht en dat weten jullie ook!
Dus: Maikuuul-bash topics zijn wel ok?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je mening interesseert me bar weinig. Dit topic over Maikuuul bevat nog een originele insteek. Jouw nietstoevoegende rotzooi had dit niet.
Het is ook hélémáál geen kloon, ofzo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Dude, je hebt je net 2 weken geleden aangemeld... dus tyf a.u.b op.
Ehm nee dat dan weer net nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Je bent net 13, tyf op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef most_wanted het volgende:
[..]
shhhhtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook hélémáál geen kloon, ofzo.
Stofje?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Dus: Maikuuul-bash topics zijn wel ok?
Ik dacht dat je geen kloons mocht hebben op het forum.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is ook hélémáál geen kloon, ofzo.
Dan moet jij eerst eens de faq/policy gaan lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:27 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik dacht dat je geen kloons mocht hebben op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |