Reageren op trolls is tegenwoordig verboden?quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Probeer die paar hersencellen van je nou eens te gebruiken om te bedenken dat je verder met je posts in dit topic niets te zoeken hebt
en jij bent juist wel welcom in dit topicquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben de eerste die me uit dit topic ga onttrekken: Een en al vriendjespolitiek hier op Fok.
Nieuwe spellingquote:Op maandag 9 januari 2006 00:18 schreef laffer het volgende:
en jij bent juist wel welcom in dit topic![]()
speciaal voor de ouderen in dit topic, lief hèquote:
is het toch nog steeds??quote:
sorry dan!!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:50 schreef static het volgende:
Een beetje wel ja.
Blazen in het engels is toch.....quote:
Zo laat nogquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 01:35 schreef ElisaB het volgende:
Zo laat nog
Neh, da's nix voor mij
Edit: en daar ik vergat tekan ik nog wel even toevoegen dat Queller misschien wil; die heeft wel een lekker blaasbekkie
Ja, lach d'r maar om. Kijk dan; je zou dr mee geboren zijnquote:
Ja watjes, mietjes zijn het allemaal.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:38 schreef ElisaB het volgende:
Ja, lach d'r maar om. Kijk dan; je zou dr mee geboren zijn
Overigens wel stil hier ineens
Nee, geef mij maar een echte vent zoals die Queller.quote:
Kijk, nu proaten wequote:Op maandag 9 januari 2006 01:46 schreef golfer het volgende:
Nee, geef mij maar een echte vent zoals die Queller.![]()
Wat een loser is die laffer toch eigenlijk dat ie zich achter een kloon als Queller moet verschuilen.quote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Kijk, nu proaten we
Ik heb trouwens gelezen dat het een kloon is van laffer
Toegang tot het Keldertje
kutkloon![]()
Misschien wil ie er over pratenquote:Op maandag 9 januari 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
Wat een loser is die laffer toch eigenlijk dat ie zich achter een kloon als Queller moet verschuilen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |