Wat luister je dan nu eikquote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
zullen we gaan lopen kloten in die "wat luister je nu`reeks?![]()
in de roosquote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het scheelt enorm als je de bewuste persoon persoonlijk kent en zijn posthistorie en de cynische achtergrond waarmee het allemaal gepost wordt een beetje meeneemt in je overwegingen.
Laffer zit schaterlachend achter zijn PC knulletjes op te fokken.
Idd domme kliekjes hierquote:Op zondag 8 januari 2006 23:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Serieuze post: Dit snap ik dus niet. Laffer is begonnen met het hele offtopic gebeuren maar omdat hij zo weet aan te pappen met (former) moderators gelden die regeltjes niet meer voor hem, terwijl iedere andere user die zulke posts plaatst, direct een aanmaning krijgt.![]()
met ademen graagquote:
Ik wil daar niet bij horen hoorquote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Balen hè, als je er niet bij hoortStettik
Over iemand uitzwaaien die jij niet kent, dus nu verder wieberen.quote:
Ja, alsjeblieft.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef laffer het volgende:
zullen we gaan lopen kloten in die "wat luister je nu`reeks?![]()
En wie ben jij wel dan niet om er wel bij te horen, gezien jouw rijke posthistorie op Fok.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:07 schreef Queller het volgende:
[..]
Balen hè, als je er niet bij hoortStettik
Opa laffer begon jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Over iemand uitzwaaien die jij niet kent, dus nu verder wieberen.
Wie ben jij ik mag jouquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
En wie ben jij wel dan niet om er wel bij te horen, gezien jouw rijke posthistorie op Fok.
Of hebben we hier met een kloon te maken, die toevallig ook bevriend is met de mods. Ja. Dan mag het allemaal weer wél.![]()
Nog even en ik ga een ban voor je aanvragen. Dat ik er dan zelf ook een krijg boeit me niet, misselijk stuk vreten.quote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Of hebben we hier met een kloon te maken, die toevallig ook bevriend is met de mods.
Geef eerst maar eens toe dat oudmods en vriendjes van mods worden voorgetrokken @ fokquote:Op maandag 9 januari 2006 00:12 schreef static het volgende:
[..]
Nog even en ik ga een ban voor je aanvragen. Dat ik er dan zelf ook een krijg boeit me niet, misselijk stuk vreten.
Probeer die paar hersencellen van je nou eens te gebruiken om te bedenken dat je verder met je posts in dit topic niets te zoeken hebtquote:Op maandag 9 januari 2006 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
En jullie gaan hier ook steeds door met doorzeiken op mij
Dus stop zelf ook dan stop ik zelf ook
Ik zit nog eens goed naar die foto te kijken, maar ik denk dat ik het zeker weet: die kop die ken ik namelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 00:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Of hebben we hier met een kloon te maken, die toevallig ook bevriend is met de mods.
Hij kwam mij inderdaad ook al bekend voor.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:15 schreef ElisaB het volgende:
Ik zit nog eens goed naar die foto te kijken, maar ik denk dat ik het zeker weet: die kop die ken ik namelijk
Vast een keer ontmoet op een meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |