gebruik jij je handje maar om je zielige penis te bevredigenquote:
oud genoeg om jou voor de rest van je leven in een jeugdinrichting op te bergen, ontspoord kutkind!!quote:
Ik wacht op mijn visum; vorige week zijn wederom alle documenten vanuit Nigeria via UPS naar de Nigeriaanse ambassade hier in Nederland verstuurd, heb vorige week contact gehad en moet dinsdag weer bellen. Ook wordt er druk gezet vanuit Nigeria door mijn werkgever daar het al twee keer is uitgesteld.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wanneer vertrek je nou ongeveer?![]()
je leest het verkeerd mutsquote:
Network Operations Center.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:33 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
NOC = Nationaal Olympisch Comitteé? Of maak ik nu een domme opmerking?![]()
Hij is wel ok, laffer.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef laffer het volgende:
[..]
oud genoeg om jou voor de rest van je leven in een jeugdinrichting op te bergen, ontspoord kutkind!!![]()
Mooi baantje.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:38 schreef static het volgende:
[..]
Network Operations Center.
Zulke dingen dus:
[afbeelding]
okèquote:Op zondag 8 januari 2006 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Hij is wel ok, laffer.
Concentreer je maar op die Paultjuuuuuuuuuuuuuuuh.
Hoe oud was jij ookalweerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:35 schreef laffer het volgende:
[..]
oud genoeg om jou voor de rest van je leven in een jeugdinrichting op te bergen, ontspoord kutkind!!![]()
en je blijft een muts, wel mijn muts natuurlijkquote:
doe ons en de rest van de maatschappij een klein plezier en pleeg zelfmoord, jij ongelukkig stuk onbenulquote:
Hoe oud was jij ookalweer ???quote:Op zondag 8 januari 2006 23:44 schreef laffer het volgende:
[..]
doe ons en de rest van de maatschappij een klein plezier en pleeg zelfmoord, jij ongelukkig stuk onbenul![]()
oud genoeg om te weten dat figuren zoals jij zo snel mogelijk dood moeten gaanquote:
jij lacht om die spelfout zeker, MSN stumperdquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Doodverwensingen. Ik zie het! Als ik de policy erop nalees betekent dat een ban!
psstt, het gaan niet om jouquote:Op zondag 8 januari 2006 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Doodverwensingen. Ik zie het! Als ik de policy erop nalees betekent dat een ban!
Hoe oud was jij ookalweerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:47 schreef laffer het volgende:
[..]
oud genoeg om te weten dat figuren zoals jij zo snel mogelijk dood moeten gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |