Ik ook. Leuke spannende lokatie wel, vind ik en attent van Static dat hij die stripteuses heeft uitgenodigd voor ons.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:28 schreef ElisaB het volgende:
Nog niet ontvangen? Ik heb de mijne al dagen
shoarma`tje halen?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:19 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben zo weg
Godver...nu krijg ik er trek in.quote:
Nee,....dieet.quote:
volg dan een shoarma dieet, ik bedoel..quote:
ik ookquote:
Ik ben in staat nog even naar de plaatselijke shoarmaboer te rijden die elke dag tot 4 uur 's nachts open is om een extra grote te scoren...maar ja he...dat diëet van Cynix zit ik ook op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:46 schreef laffer het volgende:
ik ook![]()
morgen dan maar ff de stad in om een broodje te scoren![]()
Truste!quote:
shit, ik hoop niet dat ik ook zulke problemen krijg als ik jullie leeftijd heb bereiktquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ben in staat nog even naar de plaatselijke shoarmaboer te rijden die elke dag tot 4 uur 's nachts open is om een extra grote te scoren...maar ja he...dat diëet van Cynix zit ik ook op.![]()
Nog steeds volgehouden? Knap hoor.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, vorig jaar gestopt met roken
Hoeveel delen moet ik in vredesnaam nog openen voor je voordat je eindelijk vertrekt, denk je?quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:50 schreef static het volgende:
Ik ga zo mijn mandje opzoeken.
Lullen jullie deze vol?
Dan zie ik de volgende morgenochtend (hopenlijk mét visum) wel staan.
De laatste. Mag ik hopen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel delen moet ik in vredesnaam nog openen voor je voordat je eindelijk vertrekt, denk je?
Geintje.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef laffer het volgende:
shit, ik hoop niet dat ik ook zulke problemen krijg als ik jullie leeftijd heb bereikt![]()
Yep. Gaat prima op zich, Alleen die extra kilootjes dus, dat is dan wel weer minder. Maar daar gaan we dit jaar lekker aan werken.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef static het volgende:
Nog steeds volgehouden? Knap hoor.
afvallen?, hoe meer cynix we hebben hoe beter tochquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, vorig jaar gestopt met roken en dit jaar dus (weer eens) helemaal in het teken van het afvallen.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:56 schreef laffer het volgende:
afvallen?, hoe meer cynix we hebben hoe beter toch![]()
Ik wou net zeggen, jij hebt ook zo'n lekker dieet nodig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:54 schreef golfer het volgende:
Geintje.
Ik ben nog nooit gestopt met roken en heb nog nooit een dieet gevolgd en zie er nog steeds even goddelijk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |