Lijkt me geen punt, hoor. Wie zo'n horloge kan betalen kan ook een verzekering betalen of koopt gewoon een nieuwe als-ie gestolen wordt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef static het volgende:
Klein detail, maar zou het een goed plan zijn om geen Rolex, Cartier, Audemar Piguet, etc. te dragen daar?
Ik denk dat static meer op ontvoeringen etc. doelt.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me geen punt, hoor. Wie zo'n horloge kan betalen kan ook een verzekering betalen of koopt gewoon een nieuwe als-ie gestolen wordt.
Mwoa, als je in Amsterdam kunt patsen met zo'n horloge, kun je dat toch ook in een beschaafde stad als Lagos?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat static meer op ontvoeringen etc. doelt.![]()
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 01:25 schreef static het volgende:
Klein detail, maar zou het een goed plan zijn om geen Rolex, Cartier, Audemar Piguet, etc. te dragen daar?
Ik doel meer op het afhakken van mijn hand/arm op een onbewaakt moment oid.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Lijkt me geen punt, hoor. Wie zo'n horloge kan betalen kan ook een verzekering betalen of koopt gewoon een nieuwe als-ie gestolen wordt.
Ik heb m'n chef vandaag proberen te overtuigen dat ons NOC dringend wat 're-design' nodig heeftquote:Op maandag 9 januari 2006 18:45 schreef static het volgende:
[..]
Kan ook. En ook gewoon televisie; je kunt die schermen indelen zoals je wilt, zeg maar een soort uitgebreide picture-in-picture die allerlei kanalen kan tonen, ongeacht de bron. En je kunt zo'n PiP ook schuiven, zo hebben we meestal CNN (of het WK) ergens in een hoekje bungelen.
Je hebt mijn nummer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:45 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik heb m'n chef vandaag proberen te overtuigen dat ons NOC dringend wat 're-design' nodig heeft.
Nah, dat doen wij even tussendoorquote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:11 schreef static het volgende:
[..]
Je hebt mijn nummer.
Vanaf medio augustus weer beschikbaar.
Wat staat ie er leuk opquote:Op maandag 9 januari 2006 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Hij is net naar huis volgens mij
[afbeelding]
Het weer scheelt wat plaats als ik onderstaande post goed leesquote:
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef bassieVL het volgende:
ik zit nu weer in Lagos. Alsof er niks is veranderd. Maar ze hebben tegenwoordig ook briefjes van 1000 Naira. Scheelt weer wat plaats.
quote:
In de portemonnee.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:29 schreef ElisaB het volgende:
Ow, dat betekent natuurlijk dat het in het ene dorp beter is dan in het andere
Ow mên, laat mij nou toch gewoon eens lekker dom lullenquote:
Gij, vrouwe, en dom lullenquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
Ow mên, laat mij nou toch gewoon eens lekker dom lullen
Stettik begrijpt mijn Gekke Henkie-methode soms niet helemaalquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:49 schreef golfer het volgende:
Gij, vrouwe, en dom lullen
Dat past niet samen.
quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow mên, laat mij nou toch gewoon eens lekker dom lullen
Dat weet ik donderdag, dan ga ik naar de ambassade.quote:Weet je al wanneer je gaat![]()
Cooool, er komt dus eindelijk schot in de zaakquote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef static het volgende:
Dat weet ik donderdag, dan ga ik naar de ambassade.
Kan je eindelijk je uitdrinkmeet even plannen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 01:51 schreef static het volgende:
Dat weet ik donderdag, dan ga ik naar de ambassade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |