Pfff.quote:Op maandag 30 januari 2006 11:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb even een maitje gestuurd naar een Vlaamse commerciėle zender en driewerf hoera:
[..]
Dus de mensen in het Vlaamsche land hebben wederom geluk. Vooral omdat ze daar ook gewoon de uitzending van CBS overnemen. Alleen veel minder reclame, want dat wordt meestal volgeluld door enkele lokale filmkenners die kort en bondig hun mening geven over wat net is geweest en hun prognose voor wat nog gaat komen.
Om het er nog even in te wrijven.
Zul je zien dat ze op het laatste moment beslissen om het toch niet te doen
Oui.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:01 schreef Chielus het volgende:
bekendmaking is toch morgenmiddag( de 31 ste??)
Ik prefereer toch mijn luie zetel, die uitreikingen durven wel eens saai worden, dan zit ik toch liever niet te draaien en te keren in zo'n bioscoopzeteltjequote:Op maandag 30 januari 2006 13:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Pfff.
Ik ga lekker met 100 andere filmfans in een mooie bioscoopzaal zitten om de Oscars te kijken. Natuurlijk eerst (een aantal van) de genomineerde films bekijken op 't witte doek
.
Een bioscoopstoel vind ik prettiger dan mijn huis-tuin en keukenbureaustoelgeval.quote:Op maandag 30 januari 2006 13:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik prefereer toch mijn luie zetel, die uitreikingen durven wel eens saai worden, dan zit ik toch liever niet te draaien en te keren in zo'n bioscoopzeteltje.
Die films zijn wel interessant natuurlijk, maar die hoop ik tegen dan al gezien te hebben (de meeste toch).
Ja, een stoel. Ik heb het over een zetel waar je in "hangt".quote:Op maandag 30 januari 2006 13:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Een bioscoopstoel vind ik prettiger dan mijn huis-tuin en keukenbureaustoelgeval.
Een hangmat?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, een stoel. Ik heb het over een zetel waar je in "hangt".
Ga je nu ook nog opscheppen over je interieur?quote:Op maandag 30 januari 2006 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, een stoel. Ik heb het over een zetel waar je in "hangt".
hoop dat ik dan al thuis ben, moet tot 14.10uur werkenquote:
Die bekendmaking is ook niet echt boeiend om live te volgen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoop dat ik dan al thuis ben, moet tot 14.10uur werken
ik weet t, maar dat is t enige wat ik live kan zien van `t hele Oscar circus dit jaarquote:Op maandag 30 januari 2006 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die bekendmaking is ook niet echt boeiend om live te volgen.
quote:Op maandag 30 januari 2006 13:38 schreef California het volgende:
[..]
Ga je nu ook nog opscheppen over je interieur?
quote:Op maandag 30 januari 2006 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..].
Zo met een foto en een papiertje met daarop: "Voor de hullies van Fok! 30-01-06 - SoK."
Nee, sorryquote:Op maandag 30 januari 2006 23:13 schreef Stranger het volgende:
BS? In welke bioscoop doe je dat? Ergens in Nijmegen? Want dan ben ik evt. ook wel geinteresseerd
Het begint nuquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:45 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe laat is het nou? Of heb ik het alweer gemist?
CNNquote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:32 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Op een zender die ik ook kan ontvangen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |