Yep, ze zingen zelfquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Joaquin Phoenix wel erg goed. Witherspoon ook, trouwens. Energiek duo. Zingen ze zelf? Erg knap dan.
Overigens heb ik Capote nog niet gezien, maar ik ben al jaren fan van PSH, dus ik geloof vast dat 't goed was en ik gun 'm sowieso een Oscar.
Ja, helemaal.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:58 schreef biggetje het volgende:
Over dat Parool oscar weekend: is het nu al zeker dat de oscar-uitreiking daar live wordt uitgezonden?
Ik zou graag gaan maar 25¤ voor die uitreiking is me te gortigquote:
YES!quote:
Heb je PSH gezien in Capote?quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:58 schreef biggetje het volgende:
[..]
Yep, ze zingen zelf![]()
Hoop op Joaquin, maar vrees dat het PSH wordt die de oscar mee naar huis gaat nemen![]()
Over dat Parool oscar weekend: is het nu al zeker dat de oscar-uitreiking daar live wordt uitgezonden?
Nee, maar ik ben toch sowieso niet neutraal, omdat ik Joaquin fan benquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je PSH gezien in Capote?
Ondanks dat Joaquin heel heel heel goed is. Is PSH gewoon beter en verdient die de oscar.quote:Op woensdag 22 februari 2006 01:12 schreef biggetje het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben toch sowieso niet neutraal, omdat ik Joaquin fan ben![]()
Ik ga naar het oscarweekend, dus ik zal de film ook zeker gaan bekijkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ondanks dat Joaquin heel heel heel goed is. Is PSH gewoon beter en verdient die de oscar.
Ehm, daar zeg je watquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:07 schreef biggetje het volgende:
Waar ben je dat te weten gekomen eigenlijk, want op de parool website stond het niet?
Ja...beetje jammer hèquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:33 schreef California het volgende:
[..]
Ehm, daar zeg je wat. Ik ben er gewoon vanuitgegaan, ze doen dit namelijk al jaren. Ik had niet eens gezien dat er niks over staat op de site.
Kanaal 2 is (helaas) alleen in Vlaanderen te ontvangen.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 02:09 schreef editor2 het volgende:
okeeeeeee ff tussen al dit gelul door:
Welke zenders zenden dit uit naasr Pro7 en Kanaal 2 (is dat BRT)
want BBC zendt niks uit, netzo als Filmtotaal (voormalig C+) en ARD/ZDF etc..ook niet.
Hoe zit het trouwens met UPC Digital?
ook alleen via de schotel te ontvangenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef brando het volgende:
Vorig jaar zond Sky het nog uit...
Stiekem vond ik Ledger beter dan Phoenix. Capote niet gezien, maar het lijkt mij het type prestatie waar ik niet wild van word.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:25 schreef adidas het volgende:
Weet iemand al of BBC het gaat uitzenden. Of iig een zender dat op de kabel zit in Rotterdam?
Sowieso moet Joaquin Phoenix de oscar voor beste acteur winnen en Reese Witherspoone voor beste actrice. Belachelijk dat Walk The Line niet is genomineerd voor beste film.
Ik denk het niet..hoop van wel eigenlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 12:42 schreef linebear het volgende:
Even een vraagje.... kan ik met mijn pathe unlimited pas naar het oscar weekend in Pathe de Munt ?!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |