damclub ons steentjequote:op vrijdag 6 januari 2006 00:02 schreef thetallguy het volgende:
ik ben een hooligan
om mijn schaakclub te promoten sla ik alles naar de klote
hooligan
ik ben een hooligan
test alle bussen op hun vering, waarom krijgt dat geen waardering?
omdat hij hem dubbel zoveel punten afnam ofzo iets.quote:op vrijdag 6 januari 2006 03:20 schreef maikuuul het volgende:
schaken :/ zoeen kutspel.
trouwens, waarom schold je die gast uit eigenlijk ?
mag ik raden waarom je het een kutspel vind?quote:op vrijdag 6 januari 2006 03:20 schreef maikuuul het volgende:
schaken :/ zoeen kutspel.
als je weer mag gaan we dan een potje schaken?quote:op vrijdag 6 januari 2006 00:01 schreef #ANONIEM het volgende:
ik aan het schaken op spelpunt, internetverbinding valt uit en die kut zwakke tegenstander die straft me waardoor je 2 keer zoveel punten kwijtraakt. scheld ik hem vol krijg ik een 24 uurs ban. hufter is het.
juist, niet flamen naar mij want zoals je ziet bereiken jullie daar niks mee, verbaal zwakke usertjes.quote:op vrijdag 6 januari 2006 15:13 schreef tha_t het volgende:
zo, opgeruimd weer. post gewoon normaal of post gewoon niet. dat wil zeggen. ontopic en geen geflame naar de ts.
dat is wel een beetje naar de bekende weg vragen he.quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef blokhut het volgende:
[..]
mag ik raden waarom je het een kutspel vind?!
hij snapt het niet.quote:op vrijdag 6 januari 2006 13:08 schreef blokhut het volgende:
[..]
mag ik raden waarom je het een kutspel vind?!
het zou me niet verbazen als hij al niet kan onthouden op welke manieren hij damstenen mag verzetten. laat staan schaakstukken.quote:
wat zou zijn rating zijn, vast niet zo hoog als die van jou in goede tijdenquote:
ik had 2270 volgens mijquote:op vrijdag 6 januari 2006 23:31 schreef vector_sld het volgende:
[..]
wat zou zijn rating zijn, vast niet zo hoog als die van jou in goede tijden![]()
ik heb ooit 1890 gehad ofzo, maar dat was zonder hulpquote:op vrijdag 6 januari 2006 23:32 schreef freiss het volgende:
[..]
ik had 2270 volgens mij
overigens gaan er niet meer punten af als je straft, je weglooprating gaat slechts omhoog
fritzquote:op vrijdag 6 januari 2006 23:33 schreef vector_sld het volgende:
[..]
ik heb ooit 1890 gehad ofzo, maar dat was zonder hulp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |