Neeee!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:00 schreef Snarf het volgende:
Dat je een SOA hebt omdat je je moeder anaal hebt genomen?
Bemoei je er niet mee, snotneus, open je eigen megareltopicquote:
Vind je? Ik niet.quote:
Gooi dit kansloze topic dicht man.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:44 schreef NJ het volgende:
Dit is niet de bedoeling Snarf..
Topic opgeschoond.
Okee dan. Hey Bupatih en NJ, hadden jullie stiekum ook een kerstkaartje gewild van de Admins?quote:
We moeten wel iets hebben om over te rellen uiteraardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Wel een matig reltopic hoor!
Je rukkende pa dan maar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:51 schreef Mainport het volgende:
[..]
We moeten wel iets hebben om over te rellen uiteraard
*door plaatjes archief bladerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:51 schreef Mainport het volgende:
[..]
We moeten wel iets hebben om over te rellen uiteraard
Nu die nieuwspost met potentie nog en je bent een echte ventquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehe, heb je eindelijk toch eens een topic met potentie geopend![]()
Dat had / heeft het zeker.quote:
Ik schaar mezelf niet onder het plebs van usersquote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:53 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat had / heeft het zeker.
Ik heb vier posts moeten verwijderen van een of andere user die om een slotje aan het huilen was.
Ik vind je hier anders behoorlijk user.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:54 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik schaar mezelf niet onder het plebs van users
Oh mên![]()
Juh, ieder z'n beperking hè.quote:
Dat jij nou zo tagjes-geil bent, dat je jezelf niet eens als user op het forum ziet...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:55 schreef Snarf het volgende:
[..]
Juh, ieder z'n beperking hè.
Ik zie Mainport niet meer. Dit was toch zijn reltopic?
Ik heb het nergens over een tagje gehad, mijnheer Überuser.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat jij nou zo tagjes-geil bent, dat je jezelf niet eens als user op het forum ziet...
En dat voor een FP'er.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:52 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hehe, heb je eindelijk toch eens een topic met potentie geopend![]()
Whehehe, je hebt nu een note naast je tag.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:58 schreef Snarf het volgende:
[..]
Ik heb het nergens over een tagje gehad, mijnheer Überuser.
Maar laten we het over leuke dingen hebben. Over 7 uur een tentamen!
Doe mee met "rellen" zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:04 schreef beertenderrr het volgende:
hey nj, deze mag best open blijven hoorgoed topic men!
Kap ook eens met die kut notesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:00 schreef Mainport het volgende:
[..]
Whehehe, je hebt nu een note naast je tag.
neequote:
Ach het is toch een rel topic!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:12 schreef Mainport het volgende:
[..]
En wat zegt hij tegen de koe?!
EDIT kut plaatje
Wanne knapperd. Is dit het begin van de echte rel?quote:
+1 scherpquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:18 schreef Mainport het volgende:
Moet je eerst iemand op de FP een -2 moderatie geven
Kreeg ik wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mainport krijg ik nu nog een note van je wegens post opkrikken?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:22 schreef Mainport het volgende:
Nee, dat moet NJ maar doen
Juh, waar heb je nachtdienst?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[[url=http://bright_birch.typepad.com/photos/kims_blog_graphics/code46.jpg]afbeelding[/url]]
Voor tijdens de saaie nachtdienst![]()
ik heb ook nachtdiensten gedaan, grote drukkerij in meppel! was wel leuk je bent gewoon continu bezig die 8 uur waren ook zo om!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:29 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
HP in Amersfoort. Beetje de boel bewaken!![]()
* Snarf snort zijn tweaknews account opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:30 schreef Mastertje het volgende:
hebben jullie die film nightwatch gezien? hij staat d8 ik op usenetcoole film over iemand met nachtdienst
Ik ben niet bezig hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:30 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb ook nachtdiensten gedaan, grote drukkerij in meppel! was wel leuk je bent gewoon continu bezig die 8 uur waren ook zo om!
Die is zo gaaaaaaaaaaaaf!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:30 schreef Mastertje het volgende:
hebben jullie die film nightwatch gezien? hij staat d8 ik op usenetcoole film over iemand met nachtdienst
heerlijk, goeie acteurs die van iets kleins iets spannends groots makenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:32 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Die is zo gaaaaaaaaaaaaf!!![]()
![]()
Dat is echt de enige film waarmee ik nog zoiets heb van *ril*quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
heerlijk, goeie acteurs die van iets kleins iets spannends groots maken
http://www.binsearch.info/?q=nightwatch&max=50&adv_age=14&m=quote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:31 schreef Snarf het volgende:
[..]
* Snarf snort zijn tweaknews account op
DVD staat nog op m'n hardeschijfquote:Op vrijdag 6 januari 2006 02:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat is echt de enige film waarmee ik nog zoiets heb van *ril*![]()
Ga hem morgen eens opzieken bij de Videoland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |