Ik denk ik quote het belangrijkste nog maar even, voor het geval dat hij het mist.quote:
Hee lekker sletje van me!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk ik quote het belangrijkste nog maar even, voor het geval dat hij het mist.
Zhenar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee lekker sletje van me!![]()
![]()
Het belangrijkste was trouwens "smegmakietelaar".![]()
Te vies om te quoten, MAAR NIET OM TE DOEN, HÈ VIEZE SLETTEBAK?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zhenar.
En ja, ik vond dat eigenlijk een beetje te vies om te quoten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Te vies om te quoten, MAAR NIET OM TE DOEN, HÈ VIEZE SLETTEBAK?!![]()
Come on, bitch. You know you like it!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
Wat ben je vies zo vroeg op de dag.!
Ik houd niet van vies.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Come on, bitch. You know you like it!![]()
Oh really?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe legaal het is, maar ik kwam net een link tegen op fok! waardoor ik volgens mij live gestreamed naar CBS (amerikaanse zender) kan kijken. Nu is CSI bezig, en toen ik de aflevering zocht zag ik dat hij van gisteren is.
Waarvan dan wel?quote:
Dizer!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
EyHier een bericht vanuit mijn notebook vanuit school op draadloos internet
Een newbie zeker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Svensational het volgende:
STOMME KUTSUKKELS DIE MARESCHA MINPUNTEN GEVEN
Hoi!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef Zhenar het volgende:![]()
Paltos: je bent een kutnewbie, jij greppelslet, poepsnuiver, smegmakietelaar!![]()
![]()
rrrrrrr!1!1!!!!11!
OoK JiJ KuNt hElPeN ZhEnAr. GeEf mArEsChA 2 PuNtEn eN Je zUlT RiJkElIjK BeLoOnD WoRdEn. StUuR DiT DoOr nAaR IeDeReEn iN Je lIjSt eN ZeT Je sTaTuS Op aFwEzIg uIt rEsPeCt vOoR De lAgE PoSiTiE VaN MaReScHa. ToGeThEr wE MaKe iT A BeTtEr wOrLd.quote:
Bassie!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OoK JiJ KuNt hElPeN ZhEnAr. GeEf mArEsChA 2 PuNtEn eN Je zUlT RiJkElIjK BeLoOnD WoRdEn. StUuR DiT DoOr nAaR IeDeReEn iN Je lIjSt eN ZeT Je sTaTuS Op aFwEzIg uIt rEsPeCt vOoR De lAgE PoSiTiE VaN MaReScHa. ToGeThEr wE MaKe iT A BeTtEr wOrLd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |