Duh, dan is het weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn morgen zeker allemaal vrij?
Da's ook zo. Wat zei je ook alweer over mensen die wachten en het goede krijgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nooit eerder gelezen. Maar beter laat dan nooit... en nu heb ik een door AK gesigneerde hardcover.
De Perzik gaat over een dag uit het leven van een oude man met een hond. Over verval, vooral.
Erg mooi, vind ik. ik had toentertijd dan ook een 10- voor mijn boekverslag. De - omdat het anders te hoog zou zijn.
Nee, ze zijn de sleutels van de inrichting kwijt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn morgen zeker allemaal vrij?
Oh, maar het was niet rechtstreeks.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel! Ik noemde je 'kutnewbie'!!!! Nu moet je iets stoms doen met die Idols-stemmen enzo!!!!!!1111: R:R!~~
Weer zo'n goede mop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ze zijn de sleutels van de inrichting kwijt.
Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, maar het was niet rechtstreeks.. Dus dat negeer ik even hé!
![]()
Je hebt kennelijk de verkeerde gequote. Dat telt niet hoor. Een vergissing is menselijk.quote:
Best. Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:12 schreef Paltos het volgende:
Ghéhé, tuurlijk heb ik wel vrienden, ik ben überpopulair..
Ik ga pitten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best. Kutnewbie.![]()
Je noemt me kutnewbie! Ocharme die Sven!![]()
IK DACHT AL: WAT DOET DIE VOET DAAR NU!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef Bupatih het volgende:
Wat een grol.Ik zo verstoppen onder tafel!
Iedereen denken: "Waah, Buup is weg!"
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |