Duh, dan is het weekendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn morgen zeker allemaal vrij?
Da's ook zo. Wat zei je ook alweer over mensen die wachten en het goede krijgen?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, nooit eerder gelezen. Maar beter laat dan nooit... en nu heb ik een door AK gesigneerde hardcover.
De Perzik gaat over een dag uit het leven van een oude man met een hond. Over verval, vooral.
Erg mooi, vind ik. ik had toentertijd dan ook een 10- voor mijn boekverslag. De - omdat het anders te hoog zou zijn.
Nee, ze zijn de sleutels van de inrichting kwijt.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Copycat het volgende:
Jullie zijn morgen zeker allemaal vrij?
Oh, maar het was niet rechtstreeks.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel! Ik noemde je 'kutnewbie'!!!! Nu moet je iets stoms doen met die Idols-stemmen enzo!!!!!!1111: R:R!~~
Weer zo'n goede mop.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, ze zijn de sleutels van de inrichting kwijt.
Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:00 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, maar het was niet rechtstreeks.. Dus dat negeer ik even hé!
![]()
Je hebt kennelijk de verkeerde gequote. Dat telt niet hoor. Een vergissing is menselijk.quote:
Best. Kutnewbie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:12 schreef Paltos het volgende:
Ghéhé, tuurlijk heb ik wel vrienden, ik ben überpopulair..
Ik ga pitten.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:13 schreef Paltos het volgende:
[..]
Best. Kutnewbie.![]()
Je noemt me kutnewbie! Ocharme die Sven!![]()
IK DACHT AL: WAT DOET DIE VOET DAAR NU!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:19 schreef Bupatih het volgende:
Wat een grol.Ik zo verstoppen onder tafel!
Iedereen denken: "Waah, Buup is weg!"
![]()
![]()
Ik denk ik quote het belangrijkste nog maar even, voor het geval dat hij het mist.quote:
Hee lekker sletje van me!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:25 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik denk ik quote het belangrijkste nog maar even, voor het geval dat hij het mist.
Zhenar.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee lekker sletje van me!![]()
![]()
Het belangrijkste was trouwens "smegmakietelaar".![]()
Te vies om te quoten, MAAR NIET OM TE DOEN, HÈ VIEZE SLETTEBAK?!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:37 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zhenar.
En ja, ik vond dat eigenlijk een beetje te vies om te quoten.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Te vies om te quoten, MAAR NIET OM TE DOEN, HÈ VIEZE SLETTEBAK?!![]()
Come on, bitch. You know you like it!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]!
Wat ben je vies zo vroeg op de dag.!
Ik houd niet van vies.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Come on, bitch. You know you like it!![]()
Oh really?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:01 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb echt geen idee hoe legaal het is, maar ik kwam net een link tegen op fok! waardoor ik volgens mij live gestreamed naar CBS (amerikaanse zender) kan kijken. Nu is CSI bezig, en toen ik de aflevering zocht zag ik dat hij van gisteren is.
Waarvan dan wel?quote:
Dizer!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:46 schreef Dizer het volgende:
EyHier een bericht vanuit mijn notebook vanuit school op draadloos internet
Een newbie zeker!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:52 schreef Svensational het volgende:
STOMME KUTSUKKELS DIE MARESCHA MINPUNTEN GEVEN
Hoi!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:21 schreef Zhenar het volgende:![]()
Paltos: je bent een kutnewbie, jij greppelslet, poepsnuiver, smegmakietelaar!![]()
![]()
rrrrrrr!1!1!!!!11!
OoK JiJ KuNt hElPeN ZhEnAr. GeEf mArEsChA 2 PuNtEn eN Je zUlT RiJkElIjK BeLoOnD WoRdEn. StUuR DiT DoOr nAaR IeDeReEn iN Je lIjSt eN ZeT Je sTaTuS Op aFwEzIg uIt rEsPeCt vOoR De lAgE PoSiTiE VaN MaReScHa. ToGeThEr wE MaKe iT A BeTtEr wOrLd.quote:
Bassie!quote:
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
OoK JiJ KuNt hElPeN ZhEnAr. GeEf mArEsChA 2 PuNtEn eN Je zUlT RiJkElIjK BeLoOnD WoRdEn. StUuR DiT DoOr nAaR IeDeReEn iN Je lIjSt eN ZeT Je sTaTuS Op aFwEzIg uIt rEsPeCt vOoR De lAgE PoSiTiE VaN MaReScHa. ToGeThEr wE MaKe iT A BeTtEr wOrLd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |