Het was niet als grap bedoeldquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Haha..Nee.. ik wil dan een plaatje kunnen maken van een stilstaand beeld. Dat gaat niet zomaar
Het is me gelukt. Idd met Powerdvdquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was niet als grap bedoeld. Ik gebruik altijd PowerDVD voor dat soort dingen (zoals mijn AHX-ava)
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Paltos het volgende:
Hoi!
Zeg dan op wie jij NIET wil stemmen, en dan stem ik op hen, en dan zo haal jij er je voordeel uit!quote:
Ja, maar voor hetzelfde geld ben je wel een oprechte en betrouwbare jongen dus loopt mijn hele plan alsnog in de soepquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:03 schreef Paltos het volgende:
[..]
Zeg dan op wie jij NIET wil stemmen, en dan stem ik op hen, en dan zo haal jij er je voordeel uit!
Je vriendin ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:04 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mijn dagboek heeft fingerprint herkenning.![]()
Smeerlapquote:
Nou. Ik bén ook een oprechte, betrouwbare, fantastischequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar voor hetzelfde geld ben je wel een oprechte en betrouwbare jongen dus loopt mijn hele plan alsnog in de soep
vertrouw zul je bedoelenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Paltos het volgende:
[..]
Nou. Ik bén ook een oprechte, betrouwbare, fantastischejongen, dus ja, maak je keuze!
Oh wacht, ik zie dat Bupatih ook heeft gepost. Ik betrouw op zijn oordeel, omdat ikzelf nog niet naar Idols heb gekeken.![]()
Raffaela =quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
vertrouw zul je bedoelen! En doet dat maar niet trouwens
!
Ik heb gestemd. Ik heb lang nagedacht, en ik hoop dat iedereen blij is met mijn beslissingen. Ze zijn in ieder geval allemaal gegrond en niet lichtzinnig genomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Raffaela =
Floortje =
Marescha = ...
Kutsukkelquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:15 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ik heb gestemd. Ik heb lang nagedacht, en ik hoop dat iedereen blij is met mijn beslissingen. Ze zijn in ieder geval allemaal gegrond en niet lichtzinnig genomen.![]()
De tofheidquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef Arcee het volgende:Dagcijfers voor donderdag 05 januari 2006 (00:00 - 23:59)
1. 319 Svensational
2. 299 Bupatih
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |