Die afgelikte boterham?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk dat t Kim Holland word die zal nog leven in de brouwerij brengen
ja preciesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhh dan maar hier bij de andere lieve mensen komen he
Las t even verkeerdquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Zo is het, en niet tot het gaatjemaar tot die 5000ste post
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat krijg je als je nooit buiten BB5 komt.
Ook gelezen zeker coolquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:41 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #92
Deze ook vast niet gezien dan, cuall. Staan coole jaarcijfers in.
Ja, als ik 6 jaar geleden ook gewoon in BB1 was gebleven had ik nu ook veel meer tijd over gehad.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:ja, ik ben me diep aan het schamen, maar ik heb mijn handen al vol aan dit forum en ik heb een hoge nijning om verslaafd te raken, dus ben ik ook een beetje bang om verder op verkenning te gaan
![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:41 schreef Arcee het volgende:
[Centraal-Postings] Stand & Jaar, Maand- en Dagcijfers #92
Deze ook vast niet gezien dan, cuall. Staan coole jaarcijfers in.
Owww! hahaha naja dat kanquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Las t even verkeerd![]()
Word er nog melig van![]()
Achja, ze durft wel! Dat vond ik toen van Xaviera Holland ook. Tis mijn smaak niet echt, maar goedquote:
Komt goed Cuall als je de weide forum op wil hou ik je handje wel vastquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef cuall het volgende:
[..]
ja, ik ben me diep aan het schamen, maar ik heb mijn handen al vol aan dit forum en ik heb een hoge neiging om verslaafd te raken, dus ben ik ook een beetje bang om verder op verkenning te gaan
![]()
Wat ik nu niet snap... voor veel geld kunnen mensen een kamer huren in hotel big brother... maar dan worden ze toch ook 24h met camera's gevolgd?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:47 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat wel maar hoop dat ze voor opschudding gaat zorgen![]()
gefeli? gan we veder feesten?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef it_was_me het volgende:
Flugel? Mag ik vragen wat jouw relatie is met Elhi?
Ik kom zakelijk bij Elhi!
Gruwelijk off-topic sorry
Maar gefeli![]()
![]()
![]()
Das wel on-topic
Ja ik zie het ook filedump ligt eruit denk ik, ach komt wel weer goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee wij zijn ineens onzichtbaar![]()
Leuk dat je er weer bentquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is toch altijd of je een warme douche neemt als je weer binnen komt hobbelen. Heerlijk! thx allemaal![]()
Gefeli met een 10.000ste post ofzo?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
gefeli? gan we veder feesten?
ik do me e![]()
Ik ben bang dat het voor de streamers een Hele koude douche gaat wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat ik nu niet snap... voor veel geld kunnen mensen een kamer huren in hotel big brother... maar dan worden ze toch ook 24h met camera's gevolgd?
"PEP PEP Wil gast 5 zijn zender checken.... gast 5, zender checken"
Filedump ligt idd plat of storingquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hee wij zijn ineens onzichtbaar![]()
da weet iktoch nie, jij zei gefeliquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Gefeli met een 10.000ste post ofzo?
Mannetje is te bedde, moet morgen werken en loononderhandelingen voor zijn nieuwe functie dus..... spannendquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bentHoest met mannetje Arliator?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:48 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt goed Cuall als je de weide forum op wil hou ik je handje wel vast![]()
Bedoel je niet het Versaille?? Ben ik ook geweest en moest met walkie talkies het nederlands zoekenquote:Op donderdag 5 januari 2006 05:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Afgelopen keer hadden we een mega leuk museum.. dan kreeg je zo;n walkietalkie mee en kon je alles in het nederlands volgen.
Ging over hoe ze in de 16/17 eeuw als rijkeren daar leefden en kunst verhandelden.
Ik moet even een keer nazoeken hoe dat heet als je dat leuk lijkt! is een must do that item![]()
Flugel had haar 10.000 postquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
da weet iktoch nie, jij zei gefeli
dat denk ik ook, worden duidelijke afspraken gemaakt denk ikquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het voor de streamers een Hele koude douche gaat wordenKan me niet voorstellen dat al die mensen continu live in beeld willen bij alles wat ze doen
![]()
Ik neem de route kaart wel meequote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef cuall het volgende:
[..]
gelukkig, gaan we samen verdwalen in forum-land
![]()
Dizzy en Witte parel: http://iconresizer.phserver.net/ Hier uploaden, doet het meestal welquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:51 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Filedump ligt idd plat of storing![]()
o gefeli dan flugel, feestje?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef lovebear het volgende:
[..]
Flugel had haar 10.000 post
Vanaaf gehaald![]()
Oeh, zeker spannend, die heeft Male-Morwen net achter de rug met succesquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:52 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Mannetje is te bedde, moet morgen werken en loononderhandelingen voor zijn nieuwe functie dus..... spannend![]()
Mijn avater staat gewoon bij onze vrienden van Tweakers... gaat altijd goedquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzy en Witte parel: http://iconresizer.phserver.net/ Hier uploaden, doet het meestal wel![]()
laat je me nu gewoongaan zoekn, tot over paar ur dan maar?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ja feestje paar topics terug staat een taart![]()
Ja, die is er meestal rond deze tijd wel ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:58 schreef Snaptnix het volgende:
war is die lieve melke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |