quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:55 schreef AtraBilis het volgende:
Ze schreeuwt. Ze gilt. Ze stelt impertinente vragen. Ze doet vermoeden dat je toch weer Jeugdjournaal kijkt. Ze stelt suggestieve vragen. Ze is gewoon tenenkrommend irritant. En dat zou allemaal niet erg zijn, ware het niet dat ze buitensporig veel zendtijd krijgt in het journaal en niet in het hooggebergte van Mongolië woont waar niemand haar tegenkomt.
Zeik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
betweterige dochter van het volk uit het beloofde land
Zeikerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:57 schreef Sender_ het volgende:
Dus ik was toch niet de enige die zich aan dat pleures wijf irriteerde.![]()
![]()
Ga pissen Bitch, dit is de klaagbaak, hier mag je zeikenquote:
Zeikerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ga pissen Bitch, dit is de klaagbaak, hier mag je zeiken![]()
Zeik nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef Strolie75 het volgende:
Dat hele NOS-journaal is echt een grote inteelt van middelmatige linkse journalisten die deze kans aangrijpen om elkaar een flinke veer in de reet te steken.
M...Marga?quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:09 schreef Integrity het volgende:
Zeik niet
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Niks mis met Marga van Praag hoor.
En met Het_hupt ook niet.![]()
Ga eens dood.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Integrity het volgende:
Ja wat is er mijn zoon?
Zeikerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:13 schreef AtraBilis het volgende:
Ik hoop dat ze nog een keer mag vragen hoeveel procent van de kijkers geld over zou hebben om haar louter redactiewerkzaamheden te laten verrichten. Of correspondent op St. Helena of zo. Volgens mij ook 81%.
Hoge woordenschat heb jequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:17 schreef Integrity het volgende:
Zeikerd
Dan vind ik het erg voor je dat jij er ook zo eentje bent.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dank je, dit is dan ook een zeik.. sorry klaagtopicquote:
Dank je, m'n lief serpentjequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
En met Het_hupt ook niet.![]()
Zeikerdquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:20 schreef Integrity het volgende:
Hierbij doop ik dit forum tot:
Marga van Praag is een topwijf!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |