Het doet mij deugd doen te vernemen dat ik niet het enige slachtoffer ben. Hiervoor mijn dank.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:32 schreef Dementor het volgende:
Kut voor je maar het hoort erbij.
Dit was na 2 jaar ook weer mijn eerste kerstvakantie.
Ik heb liever immer goede tijden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:33 schreef Dementor het volgende:
Je moet ook de slechte tijden kennen om de goede te waarderen he.
In afrika kan je ook bruin worden, what´s youre point?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:22 schreef matjas het volgende:
In Afrika kan je altijd vakantie hebben!
Nou ik heb het ook. Sterker nog ik ben aan het afstuderen dus de tijd van vele lange vakanties is helemaal straks voorbijquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het doet mij deugd doen te vernemen dat ik niet het enige slachtoffer ben. Hiervoor mijn dank.![]()
Stomme tering nerd loop niet zo te zeiken.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dit was dus de 1e keer in mijn hele leven dat ik niet van mijn welverdiende vakantie heb kunnen genieten gedurende de periode tussen kerst ende eerste week van het nieuwe jaar.
Dat komt omdat ik zonodig stage moet lopen.
Ik moet toch wel zeggen dat diep teleurgesteld ben in m'n school om dit op zulks een tijdstip in te plannen. Mijn overontwikkelde hersenpan wil ook wel eens wat vrije weken hebben om het hele hebben en houden bij te houden, wat nu dus is verwaarloosd waarvoor ik mijn kritiek uit.!
Volgend jaar maar een hogere opleiding genieten waar geen stage valt in bovengenoemde data.![]()
Niet zo zeiken, ik heb net tentamenweek gehad, dus ook zo goed als geen vakantiequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:32 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Het doet mij deugd doen te vernemen dat ik niet het enige slachtoffer ben. Hiervoor mijn dank.![]()
Ik heb ook stage dus geen vakantiequote:Op donderdag 5 januari 2006 21:31 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dit was dus de 1e keer in mijn hele leven dat ik niet van mijn welverdiende vakantie heb kunnen genieten gedurende de periode tussen kerst ende eerste week van het nieuwe jaar.
Dat komt omdat ik zonodig stage moet lopen.
Ik moet toch wel zeggen dat diep teleurgesteld ben in m'n school om dit op zulks een tijdstip in te plannen. Mijn overontwikkelde hersenpan wil ook wel eens wat vrije weken hebben om het hele hebben en houden bij te houden, wat nu dus is verwaarloosd waarvoor ik mijn kritiek uit.!
Volgend jaar maar een hogere opleiding genieten waar geen stage valt in bovengenoemde data.![]()
insgelijk, maar je hebt zo te zien evenals mij genoeg tijd om Fok! vol te spammen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Stomme tering nerd loop niet zo te zeiken.
Ik loop al stage sinds augustus en heb sindsdien nog geen dag vakantie gehad![]()
.
Ja maar ik heb liever vakantiequote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:21 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
insgelijk, maar je hebt zo te zien evenals mij genoeg tijd om Fok! vol te spammen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |