Mag ik de Belg erop wijzen dat een ronde kamer 2 dimensionaal is!quote:hoe maak je een hollander zot? Zet hem in een ronde kamer en zeg dat er 5 euro in het hoekje ligt.
ik ben zieligquote:Hoe maar je een Belg Gek? Zet hem in een kamer in de vorm van een bol en zeg dat er een zak patat in een hoek ligt!
Mag ik jou er even op wijzen dat een ronde kamer toch echt wel 3D is?quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Mag ik de Belg erop wijzen dat een ronde kamer 2 dimensionaal is!
de man met de pet heeft gelijkquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:10 schreef NJ het volgende:
[..]
Mag ik jou er even op wijzen dat een ronde kamer toch echt wel 3D is?
Hoogte x breedte x diepte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:09 schreef Tyler..Durden het volgende:
Wat is een grappig topic over realistische moppen?Is dat een topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't really come from outer space || Last.fm
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:06 schreef BakkertjePrut het volgende:
Loopt een kip tegen de muur, de kip kijkt even verward rond en loopt verder
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Loopt er zo een Nederlander op straat, ziet een Marokkaan en de Marokkaan zegt meteen: "Heb ik wat van je aan ofzo?!". Zegt de Nederlander: "Ja", waarop de Marokkaan zegt: "Da's waar ook, hier heb je je shirt terug!" en ze lopen weer door.
Dat is helemaal niet realistisch!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:41 schreef BakkertjePrut het volgende:
![]()
Komt een ambtenaar binnen op z'n afdeling, pakt een bakje koffie uit de automaat en gaat daarna aan het werk.
Daar kan je veel variaties op verzinnen:quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Loopt er zo een Nederlander op straat, ziet een Marokkaan en de Marokkaan zegt meteen: "Heb ik wat van je aan ofzo?!". Zegt de Nederlander: "Ja", waarop de Marokkaan zegt: "Da's waar ook, hier heb je je shirt terug!" en ze lopen weer door.
Maar dat klopt helemaal niet, hij heeft 't gekocht, niet verkocht!quote:Op maandag 9 januari 2006 15:50 schreef capibar het volgende:
Komt een belg in de patatzaak.
"twee patattekes oorlog graag"
hij betaald en loopt terug naar huis, om daar vervolgens zijn vergekochte friet te nuttigen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Denk dat de moppentapper jouw reactie niet vat... BETAALT IS MET EEN T. Schrijf je het met een D, dan betekent "hij betaald" iets als "hij werd ervoor betaald".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar dat klopt helemaal niet, hij heeft 't gekocht, niet verkocht!.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |