True.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet zo in hokjes denken, er bestaat geen rechts en links. Iedereen heeft zijn eigen visie.
ik profiteer niet...want ik werk..en betaal mijn studie zelf.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:31 schreef ArTiC het volgende:
Sorry dat ik het zo onbeschoft vraag Lara maarre: waarom ben je eigenlijk nog hier?
a) je werkt hier en verdient hier dus geld
b) je volgt hier een opleiding
c) je woont hier
d) als je over thuis praat bedoel je Roemenië
e) Je doet Roemenië af als een beter land dan Nederland
Alles bij elkaar komt het aardig over als de zoveelste profiteurallochtoon die hier zijn zakken komt vullen, Nederland afkraakt en weer vertrekt. En waarom wil je als advocate terug? Ik neem aan dat als je opgeleid bent als advocate in NL je alles leert of ons rechtsysteem, in hoeverre kun je dan in Roemenië aan de slag als advocate?
Ja zoiets stond me wel bij, ik wist alleen niet of je pa ook daadwerkelijk gewerkt had voor Philips in Nederland.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:45 schreef LaraLove het volgende:
en Flow...dat is de reden dat ik hier ben, dat heb ik al eens verteld...mijn Pa heeft in Roemenie en hier voor Phillips gewert (is nu met pensioen)
Helmond is toch al gauw 200 euro per maand goedkoper dan Eindhoven voor een heuisje heb ik gehoord.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:47 schreef gazylady het volgende:
Maar Artic, Derde na negen maanden??
Is het zo very cheap dan daar?
Ik had haast gedacht dat je jou topic zelf gesloten hadquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik was al crew voordat jij je geregistreerd had.
Sorry, ik had er "Eindhoven-" voor moeten zettenquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik was al crew voordat jij je geregistreerd had.
Kon ik dat maar nog steeds.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ik had haast gedacht dat je jou topic zelf gesloten had![]()
Je hebt goede bedoelingen maar je exporteerd Nederlands geld naar het buitenland (ie. Het geld wat Nederland in jou investeerd via je salaris investeer je niet in onze economie maar in die van Roemenië).quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:44 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik profiteer niet...want ik werk..en betaal mijn studie zelf.
Ik hou van mijn land...dus ik wil terug...maar ik begin NL ook steeds meer te waarderen. En ik wil internationaal recht leren
Da's idd stukken minder dan.. Maja, Helmond is er ook naar hèquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:50 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Helmond is toch al gauw 200 euro per maand goedkoper dan Eindhoven voor een heuisje heb ik gehoord.
Zeg maar gerust dan: links van het links van het midden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:43 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True.
Maar als er dan toch zoiets mocht bestaan als links en rechts, dan ben jij toch meestal wel links van het middenIn het geval van Lara geef ik je wel gelijk. Tenzij ze natuurlijk "noodgedwongen" met haar vader mee is verhuisd omdat die in Nederland voor Philips ging werken. Zoiets kan natuurlijk ook.
Hey zo zie ik ze graagquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt goede bedoelingen maar je exporteerd Nederlands geld naar het buitenland (ie. Het geld wat Nederland in jou investeerd via je salaris investeer je niet in onze economie maar in die van Roemenië).
En met profiteren bedoel ik meer qua kennis en opleiding dan geld eigenlijk.
Het gaat er niet om dat jij dit doet maar in NL profiteren bijna een miljoen mensen van onze zorgvuldig opgebouwde zorgstaat. Zoalng deze mensen hun gang kunnen gaan breekt onze fijne rechtse regering de zorgstaat af met als resultaat dat armen armer worden en rijken rijker
nu weer tevreden flow?
Maar daar kan ze niet genoeg geld verdienen met normaal werk én studeren ofzo, ik weet het niet. Dat moet zij uitleggen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg maar gerust dan: links van het links van het midden.
Ik doelde eigenlijk op de opmerking dat ze teruggaat zodra ze advocate is...ze kan nu ook al terug toch?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je hebt goede bedoelingen maar je exporteerd Nederlands geld naar het buitenland (ie. Het geld wat Nederland in jou investeerd via je salaris investeer je niet in onze economie maar in die van Roemenië).
En met profiteren bedoel ik meer qua kennis en opleiding dan geld eigenlijk.
Het gaat er niet om dat jij dit doet maar in NL profiteren bijna een miljoen mensen van onze zorgvuldig opgebouwde zorgstaat. Zoalng deze mensen hun gang kunnen gaan breekt onze fijne rechtse regering de zorgstaat af met als resultaat dat armen armer worden en rijken rijker
nu weer tevreden flow?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |