Ik las vroeger weleens op het forum daar maar dat was vooral vanwege leedvermaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef -Guppie- het volgende:
haha ik vind het wel meevallen,maar als dat echt jou mening is...dan kan dat
Ja, nu kan je het niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
Gebruikte ik vroeger altijd.
Kijk, jij leert snel en zegt nog ware dingen ook! Dank!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:Knibbel
is tof, dus Partyflock vast ook!
![]()
[offtopic]Dat was toch ontopic?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Kijk, jij leert snel en zegt nog ware dingen ook! Dank!Maar verder beetje ontopic lullen hiero, heb ik mod belooft!
Gabber zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:Knibbel
is tof, dus Partyflock vast ook!
![]()
quote:
K3 en gangsterrap zeker.quote:Ik ben meer van de mainstream Top40 muziek.
quote:
PF is vergelijkbaar met FOK!. Het is alleen gericht op de dance scene. Je hebt wat jonger volk, maar wel weer meer opties op het gebied van (interne) communicatie. Heel veel topics met hele leuke mensen. Tot nu toe minder agressief dan FOK!. Meer mensen online tegelijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[offtopic]Dat was toch ontopic?Ik had het over Partyflock
.
[/offtopic]
Maar wat voor iets is dat PF nou helemaal? Die foutmeldingspagina ziet er nogal suf uit namelijk.![]()
Ach, al die agressiviteit op Fok! is gewoon een beetje frustratie, een beetje zwartgallige humor en een beetje verhulde liefde. Daar prik je zo doorheen en dan is het erg gezellie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Knibbel het volgende:
[..]
PF is vergelijkbaar met FOK!. Het is alleen gericht op de dance scene. Je hebt wat jonger volk, maar wel weer meer opties op het gebied van (interne) communicatie. Heel veel topics met hele leuke mensen. Tot nu toe minder agressief dan FOK!. Meer mensen online tegelijk...
Daarom geven mensen er ook op af, pure kift...![]()
Ach, een welgemeend "gore greppelslet" op zijn tijd is niets mis mee!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:20 schreef Knibbel het volgende:
Ik wijger eraan mee te doen... Kan gewoon tikken, rot op kut mongool, vieze vuile hoer en stomme domme slet is mij gewoon te simpel en alles wat erop lijkt of uit eenzelfde leeghoofd komt. Free your mind, clean internet, work with us and help the world...
Daarom, dit is gewoon het einde van Partyflockquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Neuralnet het volgende:
Ik zou als adverteerder flink pissed off zijn als mijn advertenties al een week lang niet getoond worden en niemand bereikbaar is.
Zo snel gaat dat niet. Ze missen gewoon 2 weken de inkomsten van de advertenties en de vaste bezoekers keren zodra het weer online is wel weer terug.quote:Daarom, dit is gewoon het einde van Partyflock
Dat is weer te positief... Dit zal zeker in het begin wel invloed op de bezoekers hebben hoor en moet dit jaar niet meer voorkomen en is net begonnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet. Ze missen gewoon 2 weken de inkomsten van de advertenties en de vaste bezoekers keren zodra het weer online is wel weer terug.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Partyflock? Dat is toch dat forum waar de stratenmakers in spe hun weekend-relaas spuien: hoe stoer ze wel niet stonden te hakken in hun spiksplinternieuwe Cavello op Thunderdome, dat dat gabberwijffie strak van de "pilluh" stond bij Awakenings, welke straatracers nu weer opgepakt zijn geworden door "die kutwautuh"...
Driewerf![]()
Joh gin, een beetje geinen moet af en toe toch kunnen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef Knibbel het volgende:
Jip, maar zal zeker ook op Fok blijven (zit ook nog op andere forums) dus er zal aandacht wegvloeien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |