Het blijft gewoon leuk, en wat moet je anders doen de hele dag op je werk?quote:
Zoals geheel in de verwachting lag.quote:
Ergens wel jaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:48 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Zoals geheel in de verwachting lag.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
Zolang die hardcore-alien niet deze kant op komt vind ik het best
Pics?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik heb haar afgelopen zaterdag gezien op megarave
![]()
ik herkende haar van de topics hier, maar hield -zelf in vage toestand- wijselijk mn mond![]()
wat dacht jij nou, dat ik met een fototoestel rondloop? of met een telefoon met camera?quote:
Slim. Die knakker die met de hype begonnen was, heeft toen klappen ontvangen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:59 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ik heb haar afgelopen zaterdag gezien op megarave
![]()
ik herkende haar van de topics hier, maar hield -zelf in vage toestand- wijselijk mn mond![]()
Iemand uitlachen heeft toch geen zak met zijn of haar privacy te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:13 schreef Neuralnet het volgende:
Grappig hoor om iemands privacy te schaden.
Ik merkte het woord foto op...quote:Iemand uitlachen heeft toch geen zak met zijn of haar privacy te maken?
Je gaat toch vrijwillig op de foto?quote:
Ja ok. Ik dacht dat het de bedoeling was om een foto die normaal niet op internet staat op het forum te plaatsen om iemand uit te lachen.quote:Je gaat toch vrijwillig op de foto?
Schei toch uit. Welk geruzie? Lichtelijk depri omdat je geen mitsu's meer mag van jezelf?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:50 schreef Ratelslangetje het volgende:
Het geruzie blijft maar doorgaan....![]()
Bek dicht kneus!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Schei toch uit. Welk geruzie? Lichtelijk depri omdat je geen mitsu's meer mag van jezelf?
Sterk tegenargument.quote:
Laat jij jezelf even kennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |