Logisch.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:14 schreef Knibbel het volgende:
Heb niks tegen ze, verder helemaal neutraal en objectief en wil nogmaals zeggen dat het eigenlijk niet moet kunnen en de manier waarop (geen info) alle helemaal wierd.
Ik geef je daarin helemaal gelijk. De mensen informeren is wel het minste wat men behoort te doen. Dat is zeer slecht. Het domein werkt nog en HTML werkt nog, dus men had desnoods zelf om de zoveel uur een bericht kunnen achterlaten ter informatie. Nu weten we niet of PF 1, 10 of misschien wel 30 dagen down blijft.quote:Gaat ook om de manier waarop.
Gaat niet om gelijk maar idd om ff wat verder kijken dan je neus lang is... Zou zon kleine moeite zijn... Gewoon slorig zeg maar...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:25 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ik geef je daarin helemaal gelijk. De mensen informeren is wel het minste wat men behoort te doen. Dat is zeer slecht. Het domein werkt nog en HTML werkt nog, dus men had desnoods zelf om de zoveel uur een bericht kunnen achterlaten ter informatie. Nu weten we niet of PF 1, 10 of misschien wel 30 dagen down blijft.
Wel vind ik dat er een verschil is tussen betaalde en niet betaalde content. Van diensten waar ik voor betaal zou ik dat inderdaad niet accepteren. Ik had nu mijn geld teruggevraagd en een andere website opgezocht. Als websites waar ik gratis op vertoef een week down liggen, dan vind ik dat uitzonderlijk en vervelend, maar het is voor mij geen reden om de website de rug toe te keren.
en bedankt...quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:47 schreef teknomist het volgende:
Al die kansloze PF-ers mogen van mij echt wegblijven.
quote:Beste Flockers, gasten, sensatiezoekers enzovoort...
Het doet ons enorm verdriet te moeten melden dat we nog altijd niet online
kunnen komen.
Wij zijn blij dat onze medewerkers zoveel steunbetuigingen mogen ontvangen.
We doen ons uiterste best en hopen na het weekend meer nieuws te hebben.
liefs Harry en de rest van het flock team.
Note voor de adverteerders:
Karian is op het moment op vakantie en is helaas niet in staat haar telefoon
op te nemen.
Vanaf maandag zal zij weer bereikbaar zijn.
Graag uw begrip hiervoor.
Op het antwoord apparaat achter het vaste nummer word een nood 06 nummer
genoemd wat wel bereikbaar is.
Helaas wel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 09:27 schreef -Guppie- het volgende:
we zijn toch niet allemaal kansloos ?? *snik* *snik*
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:06 schreef SlaadjeBla het volgende:
Zolang die hardcore-alien niet deze kant op komt vind ik het best
De lelijkste gabberin ooit.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:24 schreef -Guppie- het volgende:
tonks...bedankt he !!!!
enne is hardcore-alien een lid of is dat een 1 of andere naam voor hardcoreliefhebbers?????//
Aldus een met zichzelf worstelende Tonks in de pubertijd.quote:
Joh laat die vent zit hier nu twee dagen en heb alleen maar klodder en kwats van en over hem gelezen. Of PF laten we dit soort kansloze trieste figuren links liggen, alhoewel we daar net zoals ik hier nu doe af en toe wel ff duidelijk maken hoe triest ze zijn... Kunnen ze met een fijn gevoel het weekend inquote:Op vrijdag 6 januari 2006 10:40 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Aldus een met zichzelf worstelende Tonks in de pubertijd.![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:33 schreef partychickie het volgende:
Volgensmij zitten trieste figuren overal. die heb je op pf ook genoeg hoor.
Hoe oud was je ook alweer?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:31 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Joh laat die vent zit hier nu twee dagen en heb alleen maar klodder en kwats van en over hem gelezen. Of PF laten we dit soort kansloze trieste figuren links liggen, alhoewel we daar net zoals ik hier nu doe af en toe wel ff duidelijk maken hoe triest ze zijn... Kunnen ze met een fijn gevoel het weekend in![]()
U vraagt, wij roepen
![]()
\\Dat is ook erg flauw hihi.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:34 schreef Afwazig het volgende:
[..]! Hoevaak ik wel niet bedreigd ben op pf na het verkrachten van een topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |