FOK! nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:26 schreef Neuralnet het volgende:
Iedere website kan down gaan om verschillende redenen. Groot of klein.
quote:
Ojee, ik ben gesnapt... Oepsssquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:40 schreef Neuralnet het volgende:
Het begint hier al op Partyflock te lijken. Ze zullen zich hier gauw thuisvoelen.
Waarom eigenlijk??? Stond helemaal niks raars!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:41 schreef Knibbel het volgende:
Edit: Die tekst heb ik nu al zeker 3 keer weggehaald.
Neequote:
Omdat ik iets gezegd had van Slowchat en niet enzo.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Stond helemaal niks raars!
quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:46 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk??? Stond helemaal niks raars!
Geld nodig voor een server misschienquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:52 schreef Neuralnet het volgende:
Ontopic: weet iemand meer over de achtergrond waarom de website zolang down blijft?
Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Omdat ik iets gezegd had van Slowchat en niet enzo.
Laatste waarschuwing. Als je wil slowchatten zoek je een fotoboek. Installeer je MSN. Doe wat maar ga niet in losse topics slowchatten
Erg nuttige info, thnks. Ga meteen ff lezen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:56 schreef Rabrynil het volgende:
De server is gekraakt door een stel grapjurken, vervolgens is de database leeggeveegd.
Ik kreeg het binnen op de FP als een submit, bron: Klik.
Gast, als je het niet bevalt dan flikker je toch gewoon op. Zak hooi met je beheer ervaring.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Slowchatten wordt gewoon wat beperkt, meer nietquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zozo is dit een aanmoedigings belied om met nieuwe leden om te gaan? Dacht het niet. Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten. Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Ik hou ook van jouquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:01 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, als je het niet bevalt dan flikker je toch gewoon op. Zak hooi met je beheer ervaring.
Moet ik op mijn knieën gaan dan in vervolg? Dat je niet meteen alles kan weten klopt, is ook maar beter ook somsquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:00 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Benader me wat normaler en probeer eea uit te leggen en op te lossen ipv een beetje de monarch uit te hangen. Ik zit al 10 jaar op internet en veroorzaak nooit gezeur of gezeik op forums of waar dan ook. Heb fora, chatboxen en ICQ AL beheerd.. Ben vandaag nieuw en kan niet meteen alles weten.
In dat geval praten we daar verderquote:Ik kopieer deze tekst want je zal hem weg halen want is offtopic en is je goed recht maar je zou me ook ff kunnen mailen of msnen of iets normaler toe kunnen spreken venters... I rest my case...
Justemquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geen ruzie maken.![]()
Laten we het gezellig houden. Hoe meer leven op Fok ! hoe meer lol.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |