Ik las vroeger weleens op het forum daar maar dat was vooral vanwege leedvermaak.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:00 schreef -Guppie- het volgende:
haha ik vind het wel meevallen,maar als dat echt jou mening is...dan kan dat
Ja, nu kan je het niet meer gebruikenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
Gebruikte ik vroeger altijd.
Kijk, jij leert snel en zegt nog ware dingen ook! Dank!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:Knibbel
is tof, dus Partyflock vast ook!
![]()
[offtopic]Dat was toch ontopic?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:36 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Kijk, jij leert snel en zegt nog ware dingen ook! Dank!Maar verder beetje ontopic lullen hiero, heb ik mod belooft!
Gabber zekerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:33 schreef Zhenar het volgende:Knibbel
is tof, dus Partyflock vast ook!
![]()
quote:
K3 en gangsterrap zeker.quote:Ik ben meer van de mainstream Top40 muziek.
quote:
PF is vergelijkbaar met FOK!. Het is alleen gericht op de dance scene. Je hebt wat jonger volk, maar wel weer meer opties op het gebied van (interne) communicatie. Heel veel topics met hele leuke mensen. Tot nu toe minder agressief dan FOK!. Meer mensen online tegelijk...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:37 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[offtopic]Dat was toch ontopic?Ik had het over Partyflock
.
[/offtopic]
Maar wat voor iets is dat PF nou helemaal? Die foutmeldingspagina ziet er nogal suf uit namelijk.![]()
Ach, al die agressiviteit op Fok! is gewoon een beetje frustratie, een beetje zwartgallige humor en een beetje verhulde liefde. Daar prik je zo doorheen en dan is het erg gezellie.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:09 schreef Knibbel het volgende:
[..]
PF is vergelijkbaar met FOK!. Het is alleen gericht op de dance scene. Je hebt wat jonger volk, maar wel weer meer opties op het gebied van (interne) communicatie. Heel veel topics met hele leuke mensen. Tot nu toe minder agressief dan FOK!. Meer mensen online tegelijk...
Daarom geven mensen er ook op af, pure kift...![]()
Ach, een welgemeend "gore greppelslet" op zijn tijd is niets mis mee!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:20 schreef Knibbel het volgende:
Ik wijger eraan mee te doen... Kan gewoon tikken, rot op kut mongool, vieze vuile hoer en stomme domme slet is mij gewoon te simpel en alles wat erop lijkt of uit eenzelfde leeghoofd komt. Free your mind, clean internet, work with us and help the world...
Daarom, dit is gewoon het einde van Partyflockquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:08 schreef Neuralnet het volgende:
Ik zou als adverteerder flink pissed off zijn als mijn advertenties al een week lang niet getoond worden en niemand bereikbaar is.
Zo snel gaat dat niet. Ze missen gewoon 2 weken de inkomsten van de advertenties en de vaste bezoekers keren zodra het weer online is wel weer terug.quote:Daarom, dit is gewoon het einde van Partyflock
Dat is weer te positief... Dit zal zeker in het begin wel invloed op de bezoekers hebben hoor en moet dit jaar niet meer voorkomen en is net begonnenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:48 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Zo snel gaat dat niet. Ze missen gewoon 2 weken de inkomsten van de advertenties en de vaste bezoekers keren zodra het weer online is wel weer terug.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:25 schreef Dirktator het volgende:
Partyflock? Dat is toch dat forum waar de stratenmakers in spe hun weekend-relaas spuien: hoe stoer ze wel niet stonden te hakken in hun spiksplinternieuwe Cavello op Thunderdome, dat dat gabberwijffie strak van de "pilluh" stond bij Awakenings, welke straatracers nu weer opgepakt zijn geworden door "die kutwautuh"...
Driewerf![]()
Joh gin, een beetje geinen moet af en toe toch kunnen!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef Knibbel het volgende:
Jip, maar zal zeker ook op Fok blijven (zit ook nog op andere forums) dus er zal aandacht wegvloeien
Godverredomme.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:15 schreef Knibbel het volgende:
Jip, maar zal zeker ook op Fok blijven
Je hebt meer forums dan drugs hoor. En drugs is sowieso triest, dus daar kunnen ook neit meer dna trieste dingen in staan, maar die heb je hier vast ook wel zoals overal.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik las vroeger weleens op het forum daar maar dat was vooral vanwege leedvermaak.
Zeker in het drugsforum komen de meest kansloze mensen voorbij. Waar is het mis gegaan in de evolutie.
Maar het is inderdaad slechts mijn mening.
Precies, mensen die roken moeten worden afgeschoten.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:35 schreef partychickie het volgende:
[..]
Je hebt meer forums dan drugs hoor. En drugs is sowieso triest, dus daar kunnen ook neit meer dna trieste dingen in staan, maar die heb je hier vast ook wel zoals overal.
Waar staat dat dat ze onder invloed posten? En ja dat krijg je wel op een partysite omdat heel veel mensen drugs gebruiken op party's maar dat wil niet zeggen dat er andere topics zijn.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef Neuralnet het volgende:
Drugsgebruikers heb je overal, maar feit is dat onder de partyflockers extreem veel drugs worden gebruikt en zij voornamelijk onder invloed posten.
Ja, en ik vind het ook vreemd dat op auto-tuning-forums veel mensen komen die weleens te hard rijden.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:42 schreef Neuralnet het volgende:
Drugsgebruikers heb je overal, maar feit is dat onder de partyflockers extreem veel drugs worden gebruikt en zij voornamelijk onder invloed posten.
Jouw taalgebruik is anders ook om te huilen.quote:Op maandag 9 januari 2006 11:35 schreef partychickie het volgende:
[..]
Je hebt meer forums dan drugs hoor. En drugs is sowieso triest, dus daar kunnen ook neit meer dna trieste dingen in staan, maar die heb je hier vast ook wel zoals overal.
Waar slaat die opmerking nou weer op? Moet je toch iets lulligs verzinnen ofzo?quote:Op maandag 9 januari 2006 11:56 schreef teknomist het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik is anders ook om te huilen.
Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:36 schreef partychickie het volgende:
[..]
Waar slaat die opmerking nou weer op? Moet je toch iets lulligs verzinnen ofzo?
Ja man, van exchatboxbeheerders word ik altijd spontaan incontinent.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Knibbel het volgende:
Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
Grapjas. Ik lul je IRL zo onder tafel.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Knibbel het volgende:
Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
quote:'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
Ja das waar.quote:Op maandag 9 januari 2006 15:22 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
Over PF het volgende: ze draaien nu bijna een dag test en proberen donateurs te krijgen lijkt het erop...
Al met al ruim anderhalve week down. We zullen zien wanneer ze weer on zullen komen.
Dat wil inderdaad niet zeggen dat er andere topics op Partyflock zijn waar men geen drugs gebruikt.quote:Waar staat dat dat ze onder invloed posten? En ja dat krijg je wel op een partysite omdat heel veel mensen drugs gebruiken op party's maar dat wil niet zeggen dat er andere topics zijn.
Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.quote:Dit soort zielepietjes kun je beter negeren joh. Een paar postings erboven probeerde iemand mij ook uit te tent te lokken, blijkbaar een erg normale zaak hier op Fok!. Zijn allemaal van die zielige ventjes dat als ze voor je staan ze in hun broekkie plassen. Gewoon lekker laten gaan.
Commerciële hoeren zijn het. En nog dom ook: wie gaat er nu betalen voor een agenda en een forum? Internet behoort gratis te zijn en de niet betalende bezoekers hebben de website groot gemaakt.quote:Volgensmij proiberen ze idd donateurs te winnen
Daar zou ik hééél graag bij willen zijn...quote:Op maandag 9 januari 2006 15:33 schreef teknomist het volgende:
[..]
Grapjas. Ik lul je IRL zo onder tafel.
Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Neuralnet het volgende:
Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.
Hoer.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.
daar geloof ik neit in. Als PF geld had willen verdienen aan de bezoekers hadden ze de site allang omgebouwd. In plaats daarvan hebben ze gekozen voor een aantal adverteer mogelijkheden.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Neuralnet het volgende:
Erg triest die recente toevoeging over de donaties. Het is alsof Partyflock een betaalsite is geworden en mensen worden aangemaand nog even te wachten voordat hun product gereed is.
Als men nu stelt dat er bv harde schijven zijn gesneuveld en dat men de financiële middelen niet heeft om online te komen is het tot daaraan toe. Dit is gewoon bedelen om geld onder het mom van "wilt u voortaan sneller online, dok dan even".
Welkom op Fok.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.
Dat zeiken sloeg niet op het oonderwerp maar om mij persoonlijk gewoon ff neer te halen (wat overgens niet gelukt is). Ik heb het tenminste wel over het onderwerp dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
[..]
Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.
[..]
Ik heb het idee dat ze lekker uitstellen met de site volledig online zetten zodat ze meer donateurs kunnen krijgen. MAar ja dan maar nooit meer op pf. Ik ga niet betalen. Dat vind ik onzin.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
daar geloof ik neit in. Als PF geld had willen verdienen aan de bezoekers hadden ze de site allang omgebouwd. In plaats daarvan hebben ze gekozen voor een aantal adverteer mogelijkheden.
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Jip chikie, het is hier normaal om elkaar omlaag te halen schijnt. En weet je wat het leuke is, die koekhoofden denken dat de superieur aan ons zijn, maar zijn gewoon uitgekosts door de maatschappij en kunnen alleen nog maar op Fok! terecht![]()
Over die donaties het volgende: ik heb 10 EURO gedoneert en kreeg de melding dat het waarschijnlijk over 5 dagen verwerkt is.
Mijn standpunt betreft amateurisme is nu totaal kloppend en het is eigenlijk een kindersoos (het bestuur) die een veel te grote verantwoordelijkheid in haar handen heeft precies zoals ik gedacht had...
Maar ik ben een eerlijke man en ga als ze online zijn weer terug, maar zal er minder vaak komen.
Eens met deze chickquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?![]()
Als je er zo'n probleem mee hebt dat je omlaag gehaald wordt (is je eigen schuld) moet je gewoon wegblijven uit Klaagbaak.
Ga naar R&P OF WF&L ofzo.![]()
Is goed hoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?![]()
Als je er zo'n probleem mee hebt dat je omlaag gehaald wordt (is je eigen schuld) moet je gewoon wegblijven uit Klaagbaak.
Ga naar R&P OF WF&L ofzo.![]()
Ik eigenlijk ook, vuile kanker hoer.quote:
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:25 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, vuile kanker hoer.
Aldus een rukkende puber.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?
Here jezus, ik heb sinds marktplaats.nl niet meer zulks brak Niederländisch gezien. Wat ben jij een ongelovelijk tering josti, maak er een einde aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Jip chikie, het is hier normaal om elkaar omlaag te halen schijnt. En weet je wat het leuke is, die koekhoofden denken dat de superieur aan ons zijn, maar zijn gewoon uitgekosts door de maatschappij en kunnen alleen nog maar op Fok! terecht![]()
Over die donaties het volgende: ik heb 10 EURO gedoneert en kreeg de melding dat het waarschijnlijk over 5 dagen verwerkt is.
Mijn standpunt betreft amateurisme is nu totaal kloppend en het is eigenlijk een kindersoos (het bestuur) die een veel te grote verantwoordelijkheid in haar handen heeft precies zoals ik gedacht had...
Maar ik ben een eerlijke man en ga als ze online zijn weer terug, maar zal er minder vaak komen.
Wat doe jij hier nog dan als het je niet bevalt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Eensch. Ik laad het geweer zodat wij op hem kunnen schieten als het wilde beest dat het er is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here jezus, ik heb sinds marktplaats.nl niet meer zulks brak Niederländisch gezien. Wat ben jij een ongelovelijk tering josti, maak er een einde aan.
Jij bent anders ook aardig kansloos.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?
Je bent te lief voor ze Tha_T.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:14 schreef Tha_T het volgende:
Dit gaat inmiddels alweer helemaal nergens over.
En verder kan het ook wel allemaal wat zachtaardiger en netter. We zijn eeeeen grote community.
[/jomanda]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |