abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 januari 2006 @ 22:04:59 #251
131603 Afwazig
Serious business
  Moderator maandag 9 januari 2006 @ 22:06:39 #252
138438 crew  Pizzakoppo
pi_33883919
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:04 schreef Afwazig het volgende:
Partyflock
partyflock zuigt,

Vrachtwagen schoonmoeder
pi_33884125
Erg triest die recente toevoeging over de donaties. Het is alsof Partyflock een betaalsite is geworden en mensen worden aangemaand nog even te wachten voordat hun product gereed is.

Als men nu stelt dat er bv harde schijven zijn gesneuveld en dat men de financiële middelen niet heeft om online te komen is het tot daaraan toe. Dit is gewoon bedelen om geld onder het mom van "wilt u voortaan sneller online, dok dan even".
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  maandag 9 januari 2006 @ 22:13:48 #254
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_33884290
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Neuralnet het volgende:
Erg triest die recente toevoeging over de donaties. Het is alsof Partyflock een betaalsite is geworden en mensen worden aangemaand nog even te wachten voordat hun product gereed is.

Als men nu stelt dat er bv harde schijven zijn gesneuveld en dat men de financiële middelen niet heeft om online te komen is het tot daaraan toe. Dit is gewoon bedelen om geld onder het mom van "wilt u voortaan sneller online, dok dan even".
daar geloof ik neit in. Als PF geld had willen verdienen aan de bezoekers hadden ze de site allang omgebouwd. In plaats daarvan hebben ze gekozen voor een aantal adverteer mogelijkheden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_33886013
Adverteermogelijkheden en spam sturen naar leden IS een ombouwing.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_33886120
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.
Welkom op Fok.
pi_33901098
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Neuralnet het volgende:

[..]

[..]

Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.
[..]
Dat zeiken sloeg niet op het oonderwerp maar om mij persoonlijk gewoon ff neer te halen (wat overgens niet gelukt is). Ik heb het tenminste wel over het onderwerp dat scheelt dan weer.
pi_33901185
quote:
Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Paxlie het volgende:

[..]

daar geloof ik neit in. Als PF geld had willen verdienen aan de bezoekers hadden ze de site allang omgebouwd. In plaats daarvan hebben ze gekozen voor een aantal adverteer mogelijkheden.
Ik heb het idee dat ze lekker uitstellen met de site volledig online zetten zodat ze meer donateurs kunnen krijgen. MAar ja dan maar nooit meer op pf. Ik ga niet betalen. Dat vind ik onzin.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:05:12 #259
138175 Knibbel
Joehoeeee :-p
pi_33904110
Jip chikie, het is hier normaal om elkaar omlaag te halen schijnt. En weet je wat het leuke is, die koekhoofden denken dat de superieur aan ons zijn, maar zijn gewoon uitgekosts door de maatschappij en kunnen alleen nog maar op Fok! terecht

Over die donaties het volgende: ik heb 10 EURO gedoneert en kreeg de melding dat het waarschijnlijk over 5 dagen verwerkt is.

Mijn standpunt betreft amateurisme is nu totaal kloppend en het is eigenlijk een kindersoos (het bestuur) die een veel te grote verantwoordelijkheid in haar handen heeft precies zoals ik gedacht had...

Maar ik ben een eerlijke man en ga als ze online zijn weer terug, maar zal er minder vaak komen.
'Onkruid vergaat niet!' ~ 'Amor vincit omnia!' ~ 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 15:21:16 #260
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33904655
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Jip chikie, het is hier normaal om elkaar omlaag te halen schijnt. En weet je wat het leuke is, die koekhoofden denken dat de superieur aan ons zijn, maar zijn gewoon uitgekosts door de maatschappij en kunnen alleen nog maar op Fok! terecht

Over die donaties het volgende: ik heb 10 EURO gedoneert en kreeg de melding dat het waarschijnlijk over 5 dagen verwerkt is.

Mijn standpunt betreft amateurisme is nu totaal kloppend en het is eigenlijk een kindersoos (het bestuur) die een veel te grote verantwoordelijkheid in haar handen heeft precies zoals ik gedacht had...

Maar ik ben een eerlijke man en ga als ze online zijn weer terug, maar zal er minder vaak komen.
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?
Als je er zo'n probleem mee hebt dat je omlaag gehaald wordt (is je eigen schuld) moet je gewoon wegblijven uit Klaagbaak.
Ga naar R&P OF WF&L ofzo.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33904702
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Als je er zo'n probleem mee hebt dat je omlaag gehaald wordt (is je eigen schuld) moet je gewoon wegblijven uit Klaagbaak.
Eens met deze chick
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:24:45 #262
138175 Knibbel
pi_33904753
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Is goed hoer.
'Onkruid vergaat niet!' ~ 'Amor vincit omnia!' ~ 'Een dag niet gelachen is een dag niet geleeft!'
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:25:21 #263
138175 Knibbel
pi_33904771
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef tonks het volgende:

[..]

Eens met deze chick
Ik eigenlijk ook, vuile kanker hoer.
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 15:26:32 #264
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33904806
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:23 schreef tonks het volgende:

[..]

Eens met deze chick
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33904822
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:25 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook, vuile kanker hoer.
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:28:03 #266
131603 Afwazig
Serious business
pi_33904858
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef tonks het volgende:

[..]

Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?
Aldus een rukkende puber.

Edit: zonder sociaal leven.
Aantal posts: 26577 (gemiddeld 29 per dag)
pi_33904952
quote:

Here jezus, ik heb sinds marktplaats.nl niet meer zulks brak Niederländisch gezien. Wat ben jij een ongelovelijk tering josti, maak er een einde aan.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  † In Memoriam † dinsdag 10 januari 2006 @ 15:31:25 #268
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_33904962
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:24 schreef Knibbel het volgende:

[..]

Is goed hoer.
Zoek je ruzie?
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_33905037
quote:

Wat doe jij hier nog dan als het je niet bevalt?
pi_33905058
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Here jezus, ik heb sinds marktplaats.nl niet meer zulks brak Niederländisch gezien. Wat ben jij een ongelovelijk tering josti, maak er een einde aan.
Eensch. Ik laad het geweer zodat wij op hem kunnen schieten als het wilde beest dat het er is.
pi_33906448
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef tonks het volgende:

[..]

Jij bent anders ook aardig kansloos.
pi_33906489
Dit gaat inmiddels alweer helemaal nergens over.

En verder kan het ook wel allemaal wat zachtaardiger en netter. We zijn eeeeen grote community.
[/jomanda]
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:22:08 #273
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_33906775
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:14 schreef Tha_T het volgende:
Dit gaat inmiddels alweer helemaal nergens over.

En verder kan het ook wel allemaal wat zachtaardiger en netter. We zijn eeeeen grote community.
[/jomanda]
Je bent te lief voor ze Tha_T.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')