daar geloof ik neit in. Als PF geld had willen verdienen aan de bezoekers hadden ze de site allang omgebouwd. In plaats daarvan hebben ze gekozen voor een aantal adverteer mogelijkheden.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Neuralnet het volgende:
Erg triest die recente toevoeging over de donaties. Het is alsof Partyflock een betaalsite is geworden en mensen worden aangemaand nog even te wachten voordat hun product gereed is.
Als men nu stelt dat er bv harde schijven zijn gesneuveld en dat men de financiële middelen niet heeft om online te komen is het tot daaraan toe. Dit is gewoon bedelen om geld onder het mom van "wilt u voortaan sneller online, dok dan even".
Welkom op Fok.quote:Op maandag 9 januari 2006 21:35 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Zielepietjes zijn mensen die andere afzeiken zonder argument of fundament. Dus zeg maar elke keer als jij online komt zeg ik dat je een hoer bent of whatever. Of zijn mensen die anderen elke keer uit de tent proberen te lokken door die persoon te qouten en dan weer met iets negatiefs te komen dus hoer of moederneuker of een zielige smylie of spelFout.
Dat zeiken sloeg niet op het oonderwerp maar om mij persoonlijk gewoon ff neer te halen (wat overgens niet gelukt is). Ik heb het tenminste wel over het onderwerp dat scheelt dan weer.quote:Op maandag 9 januari 2006 18:12 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
[..]
Dit is de Klaagbaak, dus wordt er gezeken. Overigens heb je wel de keuze gemaakt om je tussen mensen te begeven waarvan jij vindt dat ze zielig zijn. Doe je dat altijd? Het zieligste groepje uitzoeken omdat de rest je niet ziet staan? Je had ook bij die amateurs kunnen blijven? O wacht, hun website is down. Natuurlijk.
[..]
Ik heb het idee dat ze lekker uitstellen met de site volledig online zetten zodat ze meer donateurs kunnen krijgen. MAar ja dan maar nooit meer op pf. Ik ga niet betalen. Dat vind ik onzin.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
daar geloof ik neit in. Als PF geld had willen verdienen aan de bezoekers hadden ze de site allang omgebouwd. In plaats daarvan hebben ze gekozen voor een aantal adverteer mogelijkheden.
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Jip chikie, het is hier normaal om elkaar omlaag te halen schijnt. En weet je wat het leuke is, die koekhoofden denken dat de superieur aan ons zijn, maar zijn gewoon uitgekosts door de maatschappij en kunnen alleen nog maar op Fok! terecht![]()
Over die donaties het volgende: ik heb 10 EURO gedoneert en kreeg de melding dat het waarschijnlijk over 5 dagen verwerkt is.
Mijn standpunt betreft amateurisme is nu totaal kloppend en het is eigenlijk een kindersoos (het bestuur) die een veel te grote verantwoordelijkheid in haar handen heeft precies zoals ik gedacht had...
Maar ik ben een eerlijke man en ga als ze online zijn weer terug, maar zal er minder vaak komen.
Eens met deze chickquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?![]()
Als je er zo'n probleem mee hebt dat je omlaag gehaald wordt (is je eigen schuld) moet je gewoon wegblijven uit Klaagbaak.
Ga naar R&P OF WF&L ofzo.![]()
Is goed hoer.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Door de maatschappij uitgekotste koekhoofden?![]()
Als je er zo'n probleem mee hebt dat je omlaag gehaald wordt (is je eigen schuld) moet je gewoon wegblijven uit Klaagbaak.
Ga naar R&P OF WF&L ofzo.![]()
Ik eigenlijk ook, vuile kanker hoer.quote:
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:25 schreef Knibbel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, vuile kanker hoer.
Aldus een rukkende puber.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?
Here jezus, ik heb sinds marktplaats.nl niet meer zulks brak Niederländisch gezien. Wat ben jij een ongelovelijk tering josti, maak er een einde aan.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Jip chikie, het is hier normaal om elkaar omlaag te halen schijnt. En weet je wat het leuke is, die koekhoofden denken dat de superieur aan ons zijn, maar zijn gewoon uitgekosts door de maatschappij en kunnen alleen nog maar op Fok! terecht![]()
Over die donaties het volgende: ik heb 10 EURO gedoneert en kreeg de melding dat het waarschijnlijk over 5 dagen verwerkt is.
Mijn standpunt betreft amateurisme is nu totaal kloppend en het is eigenlijk een kindersoos (het bestuur) die een veel te grote verantwoordelijkheid in haar handen heeft precies zoals ik gedacht had...
Maar ik ben een eerlijke man en ga als ze online zijn weer terug, maar zal er minder vaak komen.
Wat doe jij hier nog dan als het je niet bevalt?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:05 schreef Knibbel het volgende:
Eensch. Ik laad het geweer zodat wij op hem kunnen schieten als het wilde beest dat het er is.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Here jezus, ik heb sinds marktplaats.nl niet meer zulks brak Niederländisch gezien. Wat ben jij een ongelovelijk tering josti, maak er een einde aan.
Jij bent anders ook aardig kansloos.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe oud ben je nou kansloos paupertje, wil je het impotent zijn compenseren met je stoere gedrag op het internet?
Je bent te lief voor ze Tha_T.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:14 schreef Tha_T het volgende:
Dit gaat inmiddels alweer helemaal nergens over.
En verder kan het ook wel allemaal wat zachtaardiger en netter. We zijn eeeeen grote community.
[/jomanda]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |